خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 20 آذر 1399 - 19:19
محسن طاهری گفت: شاگردانم در بازی مقابل تیم هندبال زغال سنگ بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
تيم،هندبال،سپاهان،سرمربي

سرمربی تیم هندبال سپاهان:
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن طاهری، سرمربی تیم فولاد سپاهان اصفهان پس از دیدار با تیم زغال سنگ طبس در لیگ برتر هندبال بیان کرد : توانستیم با پیروزی در این بازی، جبران مافاتی از بازی های دور گذشته را داشته باشیم.
یکی از بهترین بازی هایی بود که به دل مخاطب چسبید.
محسن طاهری اظهار کرد: میزبانی هیئت هندبال استان فارس خوب بود و امیدواریم که این روند ادامه دار باشد و هر روز بهتر از روز قبل شویم.
سرمربی تیم هندبال فولاد سپاهان اصفهان در پایان گفت: امید دارم که تیم هایی که به دور بعدی صعود می کنند، تیم هایی باشند که بتوانند مشکلات هندبال ایران را حل کنند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/