خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 24 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم جلوگیری از موازی کاری برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 20 آذر 1399 - 10:05
زنجان-استاندار زنجان، با بیان اینکه برای مقابله و مبارزه با مواد مخدراز موازی کاری دستگاه‌های اجرایی جلوگیری شود، گفت: برای اجرای بهتر امور باید از موازی‌کاری دست برداریم.
مواد،مخدر،زنجان،حقيقي،استاندار،كشت،دهياران،پيشگيري

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه مواد مخدر در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه برای کاهش مصرف مواد مخدر دراستان همه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند، گفت: باید اقدامات در مقابله با مواد مخدر به جدیت انجام شود.
وی با بیان اینکه برای مقابله و مبارزه با مواد مخدراز موازی کاری دستگاه‌های اجرایی جلوگیری شود، اظهار داشت: برای اجرای بهتر امور باید از موازی‌کاری دست برداریم.
استاندار زنجان، گفت: همه ارگان‌هایی که برای مواد مخدر بودجه می‌گیرند، باید همه آن را در اختیار مواد مخدر قرار دهند و مبلغ اختصاص یافته برای بودجه فرهنگی شهرداری بسیار کم است، و این مبلغ باید اصلاح شود، چون بسیار کم است.
حقیقی تاکید کرد: اقدامات فرهنگی در بحث پیشگیری باید به صورت یکسان و از طریق یک دستگاه انجام شود.
وی با بیان اینکه درخصوص پیشگیری از مواد مخدر این طرح ضرورت دارد و شهرداری مجری باشد، گفت: باید کمک کنیم که منابع مالی در یک جا متمرکز باشد.
استاندار زنجان، با بیان اینکه ما در بحث مواد مخدر و دبیرخانه آن نیروهای کارشناس بسیاری داریم، ابراز داشت: باید اینها به صورت جدی و جهادی باشدو
حقیقی یاد آورشد: افزایش سطح کشت مواد مخدر کشت در مناطق صعب‌العبور پیام خوبی نیست و حتی اگر کشفیات هم زیاد شده باشد، پیام خوبی برای استان ندارد.
وی با بیان اینکه باید به صورت تحلیلی در مبارزه با کشت مواد مخدر وارد شویم، گفت: باید از ظرفیت دهیاران و شوراهای روستاها در این طرح استفاده شود.
استاندار زنجان، با بیان اینکه دهیاران یاوران خوبی برای نیروی انتظامی درباره اطلاع‌رسانی هستند، ابراز داشت: از شبکه شاد در بحث‌های دیگر نیز می‌توان استفاده کرد.
حقیقی افزود: با ارائه موضوعات جذاب دانش‌آموزان را وادار کرد که موضوع را دریافت و رویت کنند.