خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گانتز: برگزاری انتخابات جدید و انحلال کنست نتیجه برخی خودخواهی‌های نتانیاهو است

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | یکشنبه، 16 آذر 1399 - 01:24
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تشریح برخی اقدامات نتانیاهو، برگزاری چهارمین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی در دو سال اخیر و انحلال کنست را امری قطعی دانست.
نتانياهو،منافع،رژيم،بودجه،انتخابات،كنست

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم‌پست، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای که با شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم داشت، ضمن متهم کردن بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به این موضوع که منافع خود را به منافع تل آویو ترجیح می‌دهد، اظهار کرد: اختلافات دوجانبه تا اندازه‌ای شدت یافته که برگزاری انتخابات و در پی آن انحلال کنست را قطعی کرده است.
وی ادامه داد: نتانیاهو در کمتر از مدت ۶ ماه، تمام اعتماد عمومی را نسبت به خود از دست داده است.
گانتز افزود: اسرائیل نیازی به انتخابات ندارد، اما نتانیاهو نتوانسته هیچ چیزی را به جلو ببرد و شاید یکی از دلایلی که سبب می‌شود برگزاری انتخابات جدید و انحلال کنست قطعی شود، این باشد که نتانیاهو منافع خود را نسبت به منافع همگان ترجیح داده است.
وزیر جنگ اسرائیل، با دروغگو و فریبکار خواندن نتانیاهو خاطرنشان کرد: بودجه سال ۲۰۲۰ را به تنهایی تصویب نمی‌کند و باید بودجه سال ۲۰۲۱ نیز در آن مشمول شود، زیرا در صورتی که بودجه ۲۰۲۱ تصویب شود، نتانیاهو دیگر نخواهد نتوانست از زیر توافق نخست‌وزیری چرخشی فرار کند و در نهایت باید در ماه نوامبر سال آینده این پست را تحویل دهد.
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/