خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دانشجویان و نخبگان دانشگاهی جای خالی شهید "فخری‌زاده" را پر می کنند

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 16 آذر 1399 - 01:13
رئیس دانشگاه سمنان معتقد است که دانشجویان و نخبگان دانشگاهی جای خالی شهدای والامقامی همچون "فخری‌زاده" را پر می کنند.
دانشجويان،دانشگاه،روز،سمنان،آموزش،عنوان،كشور،ايران،خردورزي،ك ...

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه سمنان معتقد است که دانشجویان و نخبگان دانشگاهی جای خالی شهدای والامقامی همچون "فخری‌زاده" را پر می کنند.
دکتر مسعود نصیری زرندی ضمن تبریک فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو به عموم دانشگاهیان و دانشجویان، از این روز به عنوان روز نشاط دانشجویان نام برد و اظهار کرد: ۱۶ آذرماه، که به نام «روز دانشجو» مزیّن شده، با خود شور و هیجان انقلابی و تحوّل‌خواهانه را در میان دانشجویان به اوج خود می‌رساند .
وی با بیان اینکه نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه و استکبار دارد اضافه کرد: این روز تاریخی یادآور رشادت دانشجویان مسلمانی است که سینه خود را در برابر مستبدین ظالم سپر کرده و آزادگی و ظلم‌ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت کردند.
رئیس دانشگاه سمنان ادامه داد: امروز نیز جامعه نخبگانی کشور و به خصوص دانشجویان کوشا و غیور ایران اسلامی، با ادامه‌ دادن مسیر شهدای علم و دانش، از جمله شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند ارزنده دفاعی و هسته‌ای کشورمان که اخیرا به شکل ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسید، جای خالی او را پر کرده و ایران قوی را به نمایش خواهند گذاشت.
وی از دانشگاه سمنان به عنوان «نگین خردورزی خطه کویر»، نام برد و افزود: دانشگاه سمنان به عنوان «نگین خردورزی خطه کویر»، مفتخر است؛ هرساله میزبان جمع زیادی از دانشجویان عالم و کوشا از سراسر کشور باشد که با خود شور و نشاط جوانی و پویایی را به محیط مقدّس دانشگاه می‌آورند.
وی با اشاره به تغییر فضای دانشگاه ها با شیوع کووید۱۹ گفت: هرچند از اسفندماه سال گذشته در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، ما دلتنگ حضور دانشجویان عزیز در محیط دانشگاه هستیم و برای نابودی این ویروس منحوس لحظه‌شماری می‌کنیم ؛ ولی تجربه نوینی که با گسترش آموزش مجازی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به دست آمد، باعث شد، نه تنها آموزش تعطیل نشود، بلکه تجربه‌های بسیار ارزشمندی نیز در این زمینه برای برنامه‌ریزی جهت آموزش بهتر در آینده به دست آوریم.
انتهای پیام