خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هر دو گروه لیگ دسته دوم فوتبال کشور سخت است

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 11:41
همدان-سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: لیگ دسته دوم فوتبال کشور یک جنگ تمام عیار بوده و هر دو گروه این مسابقات سخت است.
فوتبال،همدان،تيم،شهرداري،ليگ،بازيكنان،مسابقه،كشور،دغدغه،خارج ...

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: قبل از قرعه‌کشی هم گفتم اصلاً برای ما تفاوتی ندارد با چه تیم‌هایی هم گروه شویم چون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم ضعیفی نداریم و هر مسابقه یک جنگ تمام عیار بوده و تمام تیم‌ها برای کسب ۳ امتیاز می‌جنگند.
وی افزود: ما نیز در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می‌شویم و تا سوت پایان مسابقه برای هدف‌مان خواهیم جنگید و تفاوتی هم ندارد بازی‌مان خانگی باشد یا خارج از همدان بازی کنیم و هدف‌مان تنها پیروزی است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: خوشبختانه یک ماه اردوی خوبی را در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار کرده و توانستیم به آمادگی نسبی بسیار خوبی برسیم.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: تنها دغدغه و نگرانی ما در این ایام تعداد کم بازی‌های تدارکاتی بود که به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده خارج شدن از همدان و یا دعوت یک تیم از خارج استان بسیار سخت شده بود اما تلاش می‌کنیم در مدت باقی مانده تا آغاز مسابقه حداقل ۲ مسابقه تدارکاتی خوب داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تاکنون ۹۵ درصد تیم فوتبال شهرداری همدان بسته شده است، بیان کرد: بیشتر ظرفیت تیم فوتبال شهرداری همدان را امسال بازیکنان جوان و باتجربه فوتبال همدان تشکیل داده‌اند و تنها چند بازیکن محدود غیربومی جذب کرده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: تنها به دنبال یک بازیکن خوب در پست مهاجم هستیم تا بتوانیم در بحث گلزنی هم دغدغه کمتری داشته باشیم.
طلایی‌منش با اشاره به تأثیر کرونا در رشته فوتبال گفت: در تمام دنیا از لیگ محلات تا بالاترین سطح مسابقات دغدغه هر مربی سلامت بازیکنانش بوده به همین دلیل با شرایطی که کرونا ایجاد کرده هر روز بنده یک ربع قبل و بعد از هر تمرین درباره رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی با بازیکنان صحبت می‌کنم.
وی افزود: سلامت بازیکنان برای ما از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و هر روز شرایط تب، اکسیژن و سایر علائم بازیکنان توسط پزشک تیم کنترل می‌شود.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تیم‌های علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولادنوین اهواز، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران‌جوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران و محتشم تبریز هم گروه است.
تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نخست میهمان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس خواهد بود.
با اعلام سازمان لیگ رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ۲۴ آذر ماه آغاز خواهد شد.