خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فصیحی: هفته آینده برای انجام تمرینات عازم صربستان خواهم شد

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 11:32
نماینده بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی داخل سالن جهان درباره شرایط خود توضیحاتی داد.
ميداني،فدراسيون،فصيحي،ورزشكاران،باشگاه،قهرماني،حضور،هيئت،صرب ...

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون دو و میدانی، فرزانه فصیحی تنها نماینده بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی داخل سالن جهان که اواخر سال جاری در چین برگزار می‌شود هفته آینده راهی کشور صربستان می‌شود تا تمرینات خود را برای حضور هر چه قدرتمندتر در این رقابت هاپیگیری کند.
وی روز سه‌شنبه با حضور در فدراسیون دو و میدانی ضمن نشست با علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون و محمد مشهدی یاری عضو کمیته دو‌های سرعت و موانع، برنامه‌های خود تا پایان ۶ ماه آتی را ارائه کرد.
فصیحی پیش از عزیمت به صربستان گفت: دو نشست خوب و موثر با اعضای فدراسیون داشتم که بدرقه خوبی برای اعزام من بود.
هم فکری و دلگرمی‌های کارآمدی هم در این دیدار‌ها صورت گرفت.
همدلی و حمایت عامل مهمی برای بسیاری از موفقیت‌ها است که تمامی عوامل بیشترین تلاش و حمایت‌ها را داشتند که جا دارد از تک‌تک اعضا تشکر و قدردانی کنم.
او ادامه داد: امسال برای نخستین بار رقابت‌های قهرمانی جهان را تجربه می‌کنم و برای این رویداد بزرگ بسیار هیجان و انگیزه دارم.
امیدوارم در اولین تجربه‌ام حضور موفقی داشته باشم و شروع یک فصل خوب باشد.
فصیحی با اشاره به حمایت تیم سپاهان در کنار فدراسیون خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط امیدوار کننده‌ای در دو و میدانی به وجود آمده‌ است که باشگاه‌های ریشه‌دار پای کار آمدند و با حمایت‌های ارزشمندی که از ورزشکاران در دو و میدانی می‌کنند بار سنگینی را از روی دوش ما و فدراسیون برمی‌دارند.
باشگاه سپاهان امسال بعد از قهرمانی لیگ در رده مردان و زنان برنامه ویژه‌ای برای ورزشکاران خود داشته‌است که این مسئله نشان دهنده انتقال تفکرات حرفه‌ای خود به دو و میدانی نیز است.
هیئت دو و میدانی اصفهان هم مثل همیشه پشتیبان و حامی ورزشکاران بوده که امیدوارم بتوانم جواب زحمات این جمع همدل و حامی را به خوبی بدهم.
رکورددار دوی ۶۰ متر بانوان ایران در پایان گفت: وفاق و همدلی کلید بسیاری از مشکلات است که خوشبختانه طی ماه‌های اخیر شکل خوبی به خود گرفته است و برای اولین بار در تاریخ ورزش من، فدراسیون، باشگاه و هیئت ها کنار هم شرایط خوبی را برای کسب بهترین نتایج به وجود آورده‌اند.
انتهای پیام/