خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عدم حضور روحانی برای ارائه لایحه بودجه، اهانت به مجلس بود

مهر | سیاسی | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 11:24
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور رئیس جمهور در مجلس برای ارائه لایحه بودجه اهانت به مجلس بود و ما نباید این اهانت ها را بپذیریم.
مجلس،ارائه،بودجه،لايحه،نمايندگان،اميرآبادي،تذكري

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: رئیس جمهور باید در صحن مجلس توضیحاتی درباره کلیات لایحه بودجه به نمایندگان ارائه می داد اما وی در مجلس حاضر نشد.
وی بیان کرد: گویا علت نیامدن رئیس جمهور به مجلس، بیماری کرونا است اما وی باید به این نکته توجه کند که نمایندگان و معاونان وی هم انسان هستند و شایسته نیست که لایحه بودجه با اسنپ به مجلس ارسال شود.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ما نباید این اهانت ها را بپذیریم و مطابق با این بودجه، برای دولت آینده ۳ هزار میلیارد تومان کسری بودجه به وجود خواهد آمد و بهتر بود این لایحه را به دولت برمی گرداندیم.
نوروزی در ادامه جلسه در تذکری به احمد امیرآبادی فراهانی گفت: شما در زمان ریاست لاریجانی به دلیل همشهری بودن با وی، در جایگاه هیئت رئیسه می نشستید و الان هم از نجابت قالیباف استفاده می کنید، چرا که بنده چندین طرح ارائه کردم اما هیچ یک در صحن مجلس ارائه نشده است.
وی اظهارداشت: بنده طرحی برای ایثارگران ارائه کردم اما هیئت رئیسه آن را اعلام وصول نکرد اما امیرآبادی فراهانی طرح خودش را ارائه کرد که این مسئله ظلم در حق نمایندگان است.