خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کسب مدال جهانی، آرزوی بانوی کماندار پس از بازگشت مجدد به تیم ملی

ایسنا | ورزشی | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 11:14
دارنده مدال نقره میکس تیم کامپوند در قهرمانی آسیا تایلند گفت: پس از سه سال دوری از تیم ملی کامپوند، سعی دارم با هدف کسب مدال جهانی دوباره به تیم ملی برگردم.
تيم،ملي،كامپوند،قهرماني،مسابقات،تيروكمان،فدراسيون،جهاني،ميكس ...

دارنده مدال نقره میکس تیم کامپوند در قهرمانی آسیا تایلند گفت: پس از سه سال دوری از تیم ملی کامپوند، سعی دارم با هدف کسب مدال جهانی دوباره به تیم ملی برگردم.
افسانه شفیعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۳سال پیش به دلیل آسیب دیدگی کتفم و عدم حمایت فدراسیون تیروکمان از تیم ملی کنار رفتم، اما سال آینده با هدف کسب عنوان قهرمانی در جهان دوباره وارد تیم ملی خواهم شد.
وی گفت: سال ۹۶ پس از این که در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا چین تایپه سوم شدم، به دلیل آسیب دیدگی کتف، شرایط مناسبی برای تیراندازی نداشتم و از اصفهان برای پیگیری درمان به تهران آمدم.
شفیعی اضافه کرد: در آن زمان شجاعی رییس پیشین فدراسیون قول داده بود که تمام هزینه های درمان مرا پرداخت خواهد کرد.
اما در عمل نه تنها حمایت مالی نشدم، بلکه حقوق یکسال حضور در اردوی تیم ملی را نیز دریافت نکردم، بنابراین دیگر انگیزه ای برای تیراندازی نداشتم.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقات ۲۰۱۵ قهرمانی آسیا در تایلند در میکس تیم و کامپوند انفرادی نایب قهرمان شدم و فدراسیون قول پرداخت پاداش ۵ هزار دلاری و افرایش مبلغی به حقوق مدال آوران داده بود که متاسفانه به هیچ کدام از تعهدات عمل نشد.
عضو پیشین تیم ملی کامپوند بانوان تصریح کرد: در مدت دوری از تیم ملی، در اصفهان مشغول درمان کتف و ادامه تحصیل در رشته تربیت بدنی بودم و تقریبا یک ماه است که فعالیتم را در تیروکمان شروع کردم.
ابن بانوی کماندار یکی از اهداف خود را پس از بازگشت به تیم ملی، کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی تیروکمان عنوان کرد و افزود: سال ۹۳ که برای اولین بار به مسابقات جهانی چین اعزام شدم در کامپوند انفرادی در جایگاه چهارم جهان قرار گرفتم و یکسال بعد در مسابقات جهانی لهستان در میکس تیم نفر دوم شدم، اما در برهه کنونی با برنامه ریزی که انجام داده ام، تنها به قهرمانی جهان فکر می کنم.
شفیعی در پایان با انتقاد از شعبانی بهار نسبت به نوع رفتارش با ملی پوشان پیشین تیم ملی کامپوند، گفت: من تصور می کردم با تغییرات صورت گرفته در مدیریت فدراسیون تیروکمان و با حضور شعبانی بهار، وی شرایطی را فراهم خواهد کرد تا ملی پوشانی که به هر دلیلی از تیم ملی رفته اند، دوباره به تیم دعوت و از تجربیات آنها استفاده خواهد شد، در صورتی که فکر می کنم اسم من تا به حال حتی به گوش او نرسیده و شناختی از من ندارد.
انتهای پیام