طالبی: برخی کانالهای هواداری را باشگاهها ایجاد میکنند/مدیران را از فضای مجازی جمع کنید!
بازیکن اسبق ذوب آهن اصفهان گفت: برخی از کانالهای هواداری در فضای مجازی توسط نزدیکان مدیران باشگاهها ایجاد میشود.

فرشید طالبی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی در مورد عملکرد کانالهای بیهویت هواداری در فوتبال ایران اظهار داشت: فضای مجازی و اینترنت یک دنیای خودمختار است که اهداف مشخصی را هم دنبال میکند اما این فضای عقلانی و خردگرایی در مدیران باشگاهها باید به وجود بیاید تا به راحتی تحت تأثیر چنین فضایی قرار نگیرند.
وی افزود: اگر مدیران باشگاهها آنقدر قوی باشند دیگر این کانالهای هواداری نمیتوانند به آنها مربی و بازیکن القا کنند اما متأسفانه شاهد آن هستیم که بیشتر مدیران باشگاهها غیر فوتبالی هستند و یا از دنیای سیاست وارد فوتبال شدهاند.
طالبی تصریح کرد: اگر مدیرعامل فوتبالی و ورزشی باشد اجازه نمیدهد کانالهای هواداری برایش تصمیمسازی کنند.
اما اکنون متأسفانه شاهدیم برخی از مدیران باشگاهها به شدت تحت تأثیر این فضاهای مجازی و کانالهای هواداری قرار میگیرند و به همین دلیل است شاهد افزایش چشمگیر این کانالها در اینترنت هستیم.
در صورتی که اگر یک مدیر ورزشی قوی باشد و تحت تأثیر این کانالها قرار نگیرد تیر آنها به سنگ میخورد.
بازیکن اسبق ذوب آهن اصفهان با اشاره به زمان حضورش خودش در فوتبال گفت: من چهار سال است که فوتبال را کنار گذاشتهام و یادم میآید که همیشه به ما میگفتند بهتر است بازیکنان فوتبال از فضای مجازی و حواشی آن دور باشند اما متأسفم که بگویم اکنون به جای بازیکنان و فوتبالیستها باید برخی از مدیران باشگاهها را از فضای مجازی جمع کنیم.
با یک جستوجوی ساده میبینید که چقدر حضور برخی مدیران باشگاهها در فضای مجازی و این کانالهای هواداری پررنگ شده است.
وی ادامه داد: چنین مدیرانی که حتی برای خوشایند کانالهای هواداری و فضاهای مجازی صحبت میکنند و حتی گاهی ادبیات خود را به گونهای تنظیم میکنم که دلخواه و دلپسند چنین کانالهایی باشد مشخص است که تحت تأثیر این کانالها هم قرار میگیرند چون با این فضای مجازی و این کانالها زندگی میکنند و به نوعی به راحتی تحت تأثیرش قرار میگیرند.
طالبی تأکید کرد:متأسفم که بگویم چقدر در فوتبالمان پسرفت داشتهایم شاید بخشی از آن مربوط به همین فضای مجازی و کانالهای هواداری باشد.
مگر میشود بازیکن یک تیم بزرگ شب بازی در صفحه شخصیاش استوری منتشر کند.
پس این بازیکن ذهنش درگیر مسابقه فردا نیست و وقت و ذهنش در فضای مجازی مشغول شده است.
البته منظور من این نیست که فضای مجازی را حذف کنیم نباید صورت مسئله را پاک کرد.
فضای مجازی مزایای خودش را دارد و افراد زیادی هستند که از این فضا نان در میآورند و زندگی میکنند.
بازیکن اسبق ذوب آهن اصفهان با اشاره به برخی از مدیران غیر فوتبالی و غیر ورزشی در باشگاهها گفت: متأسفم که بگویم برخی از این کانالهای هواداری از سوی برخی از نزدیکان مدیران عامل باشگاهها ایجاد میشود تا به نوعی این مدیران را در فضای مجازی ارائه بدهند و برایشان تبلیغ کنند.
شما تاکنون چقدر دیدهاید که مدیران عامل بارسلونا و رئال مادرید در فضای مجازی حضور داشته باشند یا حتی در رسانهها مصاحبه کنند.
باشگاه سخنگو دارد اما در اینجا برخی مدیران غیر متخصص و غیر فوتبالی فقط در حال مصاحبه و حضور در رسانهها هستند.
در حالیکه کار یک مدیر حمایت منطقی با برنامه از باشگاه است.
انتهای پیام/