خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مهمترین نیاز احزاب ری مشارکت جوانان نخبه در فعالیت‌های حزبی است

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 11:06
ری- فرماندار ویژه ری با اشاره به نفش مهم اجزاب گفت: مهمترین نیاز احزاب ری مشارکت جوانان نخبه در فعالیت‌های حزبی است.
احزاب،ري،شهرستان،انتخابات،سياسي،مشاركت،توكلي،فرماندار

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی در دیدار با اعضای کمیته سیاسی نیروهای خط امام (ره) شهرستان ری اظهار داشت: احزاب شهرستان ری همواره با وحدت و همدلی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات فعالیت دارند همانگونه که در انتخابات سال ۹۸ شاهد فعالیت‌های مؤثر همه احزاب در راستای افزایش مشارکت در انتخابات شهرستان ری بودیم.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مهمترین نیاز احزاب حضور و مشارکت جوانان مستعد، نخبه و کارآمد در فعالیت‌های حزبی است زیرا جوانان از ظرفیت‌های ارزشمند کشور هستند و ضرورت دارد احزاب شهرستان ری به این موضوع توجه داشته باشند.
وی افزود: امروز نقش احزاب و سازمان‌های مردم نهاد در کنار دولت با وجود تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه بسیار مؤثر است و احزاب شهرستان ری نیز در همین راستا فعالیت گسترده دارند.
توکلی کجانی بیان داشت: مهمترین رویداد کشور در سال ۱۴۰۰ انتخابات خردادماه است که نقش احزاب در مشارکت بالای سیاسی و برگزاری باشکوه این انتخابات حائز اهمیت است.
فرماندار ویژه ری عنوان داشت: ری با پیشینه‌ای تاریخی و مذهبی همواره از مردمی فهیم و شریف بهره مند بوده و بزرگان احزاب شهرستان ری نیز همیشه در رقابت‌های سیاسی اخلاق مداری را به عنوان یک اولویت قرار داده‌اند و این یکی از ویژگی‌های مهم احزاب شهرستان است.
وی افزود: احزاب بر اساس ساختار و اصولی مشخص تشکیل می‌شوند و افراد نیز در چارچوب معین شده فعالیت‌های حزبی می‌کنند که بایستی ضمن داشتن تعهد، به تمامی اصول پایبند بوده و پاسخگوی عملکرد خود باشند.