خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رفع موانع واحدهای تولیدی هرمزگان، روزانه رصد می‌شود

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 10:53
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت منظم هرروز در مرکز شبانه روزی فوریت های برسی مشکلات واحدهای تولیدی جهت بررسی و تسهیل مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی برگزار می شود.
مشكلات،كارگروه،تسهيل،موانع،واحدهاي،رفع،توليدي،استان

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت منظم هرروز در مرکز شبانه روزی فوریت های برسی مشکلات واحدهای تولیدی جهت بررسی و تسهیل مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی برگزار می شود.
خلیل قاسمی صبح امروز(۱۳ آذرماه) در چهارصد و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، افزود: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت منظم هرروز در مرکز شبانه روزی فوریت های برسی مشکلات واحدهای تولیدی جهت بررسی و تسهیل مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی برگزار می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: از نقاط قوت جلسات کارگروه حضور فعال مسئولان دستگا ههای اجرایی و خدماتی استان و شهرستان وتعهد در اجرای مصوبات می باشد و بر اساس مواد ۶۳، ۶۲، ۶۱ قانون رفع موانع تولید مصوبات کارگروه لازم الاجرا بوده و تلاش می نمائیم تا با همکاری و همفکری موانع را به حداقل ممکن برسانیم و در صورتی که امکان رفع مشکل نباشد موارد به ستاد ملی جهت تصمیم گیری ارجاع می شود.
به گزارش ایسنا، در پایان بر اساس دستور جلسه مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی مستقردر جزیره قشم مطرح و تصمیمات در مورد مشکلات پیش رو این واحدها اتخاذ شد.
انتهای پیام