خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برخورد وانت پیکان با جدول کناری بزرگراه امام علی (ع)

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 10:52
سرهنگ رنجبر از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با جدول کناری بزرگراه امام علی (ع) و توقف آن در جهت مخالف دیگر خودرو‌ها خبر داد.
حادثه،راهور،راننده،پليس،رنجبر،وانت،فرماندهي،رييس

رییس مرکز فرماندهی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره حادثه رانندگی صبح امروز اظهار کرد: در ساعت ۰۵:۴۴ بامداد امروز، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) یک دستگاه وانت پیکان که در این مسیر در حال تردد بود، ناگهان از مسیر خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، با جدول کناری اتوبان برخورد کرده و به داخل فضای سبز کناری اتوبان وارد شده است.
وی افزود: این خودرو پس از برخورد به چندین اصله درخت خسارت وارد آورده و سپس متوقف شده است.
سرهنگ رنجبر گفت: با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده وانت باعث این حادثه بوده است.
وی گفت: خوشبختانه به راننده خودرو و عابر و وسیله دیگری آسیبی نرسید و راننده وانت در محل مداوا شد.
سرهنگ رنجبر از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/