خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۵۳ کانون مسجد خراسان شمالی مجوز الکترونیک دریافت کردند

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 10:40
بجنورد- مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از تایید ۵۳ مجوز الکترونیک برای کانون های مساجد استان خبر داد.
طرح،ثبت،مساجد،فرهنگي،مسجد،هنري،استان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم شیرازیان صبح امروز در نشست مجازی آموزش و تشریح طرح ایران قوی ویژه رابطان شهرستان‌های استان و کانون‌های شهری بجنورد اظهار کرد: این طرح با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و تقویت مؤلفه‌های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد را فراهم می‌کند و در این حوزه گام بر می‌دارد.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با توضیح بیشتر این طرح به ثبت فعالیت‌ها در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری با ۱۲ رواق در سامانه بچه‌های مسجد اشاره کرد.
وی دریافت مجوز الکترونیک کانون با کسب دو هزار امتیاز، ثبت فعالیت‌های فرهنگی و هنری همچون طرح ملی روح مقاومت، طرح شنبه‌های کتاب مساجد و نیز طرح سه شنبه‌های کتاب را از جمله فعالیت‌های این حوزه دانست و گفت: تاکنون ۵۷ مجوز الکترونیک کانون در این استان از سوی کانون‌ها ثبت شده که ۵۳ مورد تأیید نهایی شده است.
شیرازیان از ثبت ۳۲۰ برنامه در قالب طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» و ۲۴۹ برنامه با محوریت طرح «سه شنبه‌های تکریم» خبر داد و گفت: ۱۶ گروه سرود، ۱۰ گروه نمایش و نیز ۹ گروه فیلمسازی در سامانه بچه‌های مسجد از سوی کانون‌های استان تاکنون ثبت شده است.