خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعزام کلینیک دامپزشکی به مناطق روستایی گلستان

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 10:40
گرگان- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا از اعزام کلینیک سیار دامپزشکی به مناطق روستایی و عشایری دهستان کرند شهرستان گنبدکاووس به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبرداد.
قرارگاه،سپاه،لوازم،دام،نينوا،آباداني،خانگي،بسيج،پيشرفت،نوروز ...

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاظم نوروزی شامگاه چهارشنبه در خصوص خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گلستان اظهارکرد: یکی از برنامه های این قرارگاه در دهستان های هدف، بازدید های دوره ای از دام های سبک و سنگین است.
وی افزود: این بازدیدها با استفاده از ظرفیت سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی سپاه نینوا انجام گرفته و طی این بازدیدها معاینه دام انجام، داروها و مشاوره های لازم جهت رفع بیماری دام ها، به دامدار به صورت کاملاً رایگان داده می شود.
نوروزی ادامه داد: طی روزهای گذشته، از دام های سبک و سنگین مناطق روستایی و عشایر کرد و ترکمن دهستان کرند شهرستان گنبد کاووس بازدید کرده و معاینه و داروهای لازم جهت درمان دام ها، توسط دامپزشکان جهادی به دامداران تقدیم شد که امیدواریم برگزاری این نوع برنامه‌ها، بتواند برای اشتغال و معیشت روستائیان، موثر باشد.
وی گفت: این کار با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی و بسیج عشایری سپاه نینوا انجام شد.
تحویل ۱۲ سری لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا با بیان اینکه آماده همکاری با تمام نهادها در جهت رفع محرومیت در استان هستیم، اظهارکرد: با توجه به اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا نمایندگی موسسه خیریه حضرت رقیه (س) در استان گلستان را اخذ کرده لذا این قرارگاه آمادگی دارد تا در ۱۵ عرصه از جمله لوازم خانگی، لوازم التحریر و غیره خدمت ارائه کند.
نوروزی افزود: اهدای لوازم خانگی در این موسسه با قیمت تمام شده کارخانه و براساس معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بسیج شهرستان‌ها است.
وی بیان کرد: در این مرحله، ۱۲ سری لوازم خانگی شامل یخچال، فریزر، اجاق گاز، بخاری، فرش و … تحویل اقشار آسیب پذیر شد.
وی گفت: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر، این حرکت با قوت ادامه خواهد یافت.