خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چندین انفجار مهیب در ورزشگاه باعث غافلگیری و شوک به ازیکنان شد!

مهر | ورزشی، استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 09:47
باشگاه سایپا اعتراض خود را به طور رسمی نسبت به انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا و نورافشانی در حین دیدار رسمی این تیم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر بیس
باشگاه،زا،سايپا،رسمي،تيم،مهيب

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه سایپا اعتراض خود را به طور رسمی نسبت به انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا و نورافشانی در حین دیدار رسمی این تیم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر بیستم اعلام کرد.
باشگاه سایپا در نامه‌ای رسمی به اتفاقات عجیب و غیرحرفه ای رخ داده در ورزشگاه نقش جهان در حین مسابقه، معترض و خواستار رسیدگی و احقاق حق این باشگاه شد.
در بخشی از نامه آمده است؛ صداهای وحشتناک و دلهره آور ناشی از انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا، باعث سردرگمی و غافلگیری بازیکنان تیم سایپا شد و در همین لحظات بازیکنان تیم سپاهان از این اقدام غیر قانونی باشگاه خود و از شُک غیر منتظره‌ای که به تیم میهمان وارد شده بود، استفاده و توپ را وارد دروازه کردند.
رسیدگی به اهمال داور و برخورد قانونی با تخلف آشکار کادر اجرایی مسابقه موضوعاتی است که در اعتراض رسمی باشگاه سایپا به آن تاکید شده است.