خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شکست بد موقع منچستر یونایتد برابر پاری سن ژرمن/ صعود به روز آخر موکول شد

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 01:54
هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با شکست خانگی منچستر یونایتد برابر پاری سن ژرمن پیگیری شد.
دقيقه،بازي،پاري،ژرمن،سن،گروه

لیگ قهرمانان اروپا؛
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا از گروه H، تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم پاری سن ژرمن بود که این بازی با نتیجه ۳ - یک به سود پاریسی‌ها به پایان رسید.
در این بازی پاری سن ژرمن خیلی زود و در دقیقه ۶ توسط نیمار به گل نخست دست یافت، اما مارکوس رشفورد مهاجم جوان منچستریونایتد در دقیقه ۳۲ بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه بازی و در دقیقه ۶۹ مارکینیوس گل دوم پاریسی‌ها را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد "فرد" از منچستریونایتد اخراج شد تا این تیم ۲۰ دقیقه آخر را ۱۰ نفره بازی کند.
نیمار در اولین دقیقه وقت اضافه، گل سوم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا یونایتد‌ها در روزی که برای صعود فقط یک امتیاز می‌خواستند متحمل شکست سنگینی شوند.
با این نتیجه منچستریونایتد با همان ۹ امتیاز پیشین در صدر جدول ماند و تیم‌های پاری سن ژرمن و لایپزیگ آلمان هم با ۹ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دیگر بازی این گروه لایپزیگ ۴-۳ باشاک شهیر استانبول را شکست داد.
با این نتایج تکلیف این گروه در بازی‌های هفته آخر مشخص خواهد شد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/