خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجازه ندهیم کشتی در شرایط کرونا بمیرد

باشگاه خبرنگاران | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 01:41
رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش کردیم در شرایط شیوع کرونا اجازه ندهیم ورزش کشتی به عنوان یک ورزش مادر و اصیل نمیرد.
گلستان،كشتي،استان،فدراسيون،همكاري،استاندار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در دیدار هادی حق‌شناس استاندار گلستان اظهار کرد: ورزش کشتی ریشه در آب و خاک استانهای شمالی خصوصا مازندران و گلستان دارد و جوانان زیادی در این مناطق در سطح ملی و بین‌المللی برای کشور افتخارآفرینی کردند که باید از تمام ظرفیت‌ها برای شکوفا شدن استعداد‌های بی‌شماری که وجود دارد، بکار گرفت.
وی تصریح کرد: فدراسیون کشتی همکاری لازم را برای توسعه ورزش کشتی در گلستان خواهد داشت و در این راستا از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.
استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی در استان گلستان گفت: همکاری لازم را در راستای تقویت ورزش کشتی به عنوان ورزشی اصیل خواهیم داشت و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.
هادی حق‌شناس اظهار کرد: خوشبختانه مردم گلستان مردمی ورزش‌دوستی هستند و کشتی یکی از ورزش‌هایی است که علاقه‌مندان خاص خود را در استان دارد.
وی افزود: اگرچه به دلیل کشاورزی بودن استان صنایع قدرتمندی در گلستان ایجاد نشده، اما همکاری لازم را در حمایت از تیم‌های ورزشی داشته و خواهیم داشت.
استاندار گلستان خواستار نگاه ویژه فدراسیون کشتی به این استان شد و گفت: بی‌تردید همراهی فدراسیون از جنبه‌های فنی می‌تواند زمینه رشد کشتی در گلستان را فراهم آورد.
انتهای پیام/ف