خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تبادل نظر رئیس فدراسیون دو و میدانی با معاونت ورزش بانوان

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 01:19
رئیس فدراسیون دو و میدانی امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با معاونت ورزش بانوان دیدار و گفت‌وگو کرد.
بانوان،ميداني،مدال،ورزش،رشته،كشورمان،صيامي،مهين،فرهادي

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، هاشم صیامی امروز (چهارشنبه) با مهین فرهادی زاد، معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان دیدار و پیرامون دو و میدانی بانوان و معضلات و مشکلات پیش روی ملی پوشان و قهرمانان این رشته تبادل نظر و گفت‌وگو کرد.
در این نشست طرفین در خصوص نحوه اعزام ورزشکاران بانو، استعداد یابی دختران در رشته پایه و پر مدال دو و میدانی، چالش‌های پیش روی بانوان و قهرمان پروری جهت اهتزاز پرچم کشورمان در میادین آسیایی و بین المللی به بحث و هم فکری پرداختند.
مهین فرهادی زاد اظهار کرد: ارزش تلاش و سختی کار بانوان دو و میدانی را درک می‌کنیم.
افتخار آفرینی این عزیزان تحسین برانگیز است و قطعا با تمام توان از این بانوان حمایت خواهیم کرد.
او همچنین بیان کرد:برای رسیدن به مدال در رقابت‌های بین المللی باید برنامه مدون و موثر وجود داشته باشد.
وی افزود: خوشبختانه دختران پرتوان و با استعدادی در این رشته داریم که در همین سال جاری با رکورد شکنی‌های پی در پی ما را به آینده این رشته پایه و پر مدال امیدوار کرده‌اند.
مدال آوری در دو و میدانی برای‌سیاست‌های کلان ورزش کشور بسیار حائز اهمیت است.
معاونت ورزش بانوان ادامه داد:در این مسیر نقش هیئت‌های استانی برای شناسایی و پرورش بانوان مستعد کشورمان بسیار مهم خواهد بود و می‌بایست گام‌های موثری در این زمینه بردارند.
هاشم صیامی نیز در ادامه این نشست گفت: برای پیشرفت دو و میدانی در بخش بانوان، برنامه‌های بسیار خوبی داریم به این منظور، برای اولین بار کمیته بانوان را در آینده تشکیل خواهیم داد که قطعا میتواند در مسیر رشد و ارتقاء دو و میدانی بانوان کشورمان بسیار موثر و تاثیر گذار باشد.
انتهای پیام/