خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کامیون حامل کالای قاچاق ۲۰ میلیاردی توقیف شد

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 00:54
فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و کشف یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۸۷۶ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.
خودرو،دستگاه،لرستان،كاميون،عدد،لوازم،فرمانده،قلم

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و کشف یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۸۷۶ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.
سردار حاجی محمد مهدیان نسب دوازدهم آذرماه، اظهار کرد: در جهت حمایت از رونق تولید داخلی و اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز، ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالاوارز پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو کامیون در عوارضی خرم‌آباد- پل زال را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور ۲۵۰ هزار و ۳۴۰ قلم لوازم آرایشی وبهداشتی، یک میلیون و ۴۳۱ هزار عدد فیش لوازم برقی، ۸۲ دستگاه تهویه هوا، ۱۸ ثوب البسه و ۲۴۶۳ عدد آمپول تقویت مو کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.
انتهای پیام