خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نظارت دقیق و کامل محدودیت های اجتماعی بدون همراهی مردم و رسانه ها شدنی نیست

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 00:54
فرماندار زابل ضمن اشاره به تلاش های شبانه روزی جهت نظارت در ایام قرنطینه و محدودیت های اجتماعی افزود: همانگونه که در سراسر کشور شاهد تخطی از قانون در ایام قرنطینه هستیم، شهرستان زابل هم علیرغم تلاش های شبانه روزی از این امر مستثنی نیست و در این مسیر رسانه ها و مردم باید همراه ما باشند، و هرجا تخطی از قانون مشاهده کردند سریعا گزارش کنند تا با کمک هم بتوانیم مقابل قانون شکنان ایستاده و حافظ خود و عزیزانمان در این روزهای سخت باشیم.
نظارت،رسانه،زابل،سخت،شرايط،قانون،عزيزانمان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زابل ضمن اشاره به تلاش های شبانه روزی جهت نظارت در ایام قرنطینه و محدودیت های اجتماعی افزود: همانگونه که در سراسر کشور شاهد تخطی از قانون در ایام قرنطینه هستیم، شهرستان زابل هم علیرغم تلاش های شبانه روزی از این امر مستثنی نیست و در این مسیر رسانه ها و مردم باید همراه ما باشند، و هرجا تخطی از قانون مشاهده کردند سریعا گزارش کنند تا با کمک هم بتوانیم مقابل قانون شکنان ایستاده و حافظ خود و عزیزانمان در این روزهای سخت باشیم.
غلامرضاگنجی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشکر از رصدهای اخیر رسانه ها و گزارشات مردمی افزود: مردم و رسانه ها طی روزهای گذشته در امر نظارت یاریگر ما بودند و باعث شده اند که وضعیتمان روزبروز بهتر شود، در این برهه حساس تنها همراهی، همکاری و وحدت ما جهت گذراندن شرایط حساس راهگشا خواهد بود.
وی ادامه داد: نقد کنید ولی در امر نظارت کنارمان باشید که بی شک نظارت بدون همراهی شما نتیجه اش بسیار کم‌رنگ تر خواهد بود.
فرماندار زابل اضافه کرد: برای چندمین بار از مردم و رسانه ها درخواست می کنم که در این شرایط سخت کنار ما باشند، رصد کنند، تذکر دهند و حتی به ما گزارش کنند تا بتوانیم باهم از این شرایط سخت بگذریم و شاهد پرپر شدن عزیزانمان بخاطر بی توجهی های عده ای سودجو نباشیم.
انتهای پیام