خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به آسیب‌دیدگان بارندگی‌های خوزستان

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 00:54
استاندار خوزستان از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به آسیب‌دیدگان بارندگی و آبگرفتگی روزهای اخیر خوزستان خبر داد.
خوزستان،آبگرفتگي،نوبخت،بارندگي،شريعتي،اهواز

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به آسیب‌دیدگان بارندگی و آبگرفتگی روزهای اخیر خوزستان خبر داد.
غلامرضا شریعتی با اشاره به بارندگی و آبگرفتگی روزهای گذشته اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر در اهواز، بندر امام خمینی و شهر چمران و وارد شدن خسارت به منازل شهروندان، با آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه تماس داشتیم و صحبت‌هایی برای جبران خسارت‌ها انجام شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز آقای نوبخت دستورهای لازم را به بنیاد مسکن کشور ابلاغ کرد تا سریعا ورود کند و منازلی که آسیب دیده‌اند بررسی و خسارت‌ها تعیین شوند.
استاندار خوزستان گفت: از محل ماده ۱۲ با مجوز دولت، مساعدت‌ها و تسهیلات ارزان‌قیمت و قرض‌الحسنه در اختیار آسیب‌دیدگان قرار می‌گیرد.
شریعتی بیان کرد: فرمانداری‌های اهواز و ماهشهر موظف هستند با هماهنگی بنیاد مسکن خوزستان، شرایط را مهیا و کارشناسان برای برآورد خسارت اقدام کنند.
وی گفت: اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان نیز موظف شد این کار را پیگیری کند تا هر چه سریع‌تر این کار عملیاتی شود و شرایط آسیب‌دیدگان از آبگرفتگی اخیر هر چه سریع‌تر عادی شود.
انتهای پیام