خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 22 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارزآوری ۲۰ میلیون دلاری صادرات کالا از چهارمحال‌وبختیاری

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 00:54
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال‌وبختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۰۰ تن کالا به ارزش، ۱۹ میلیون و ۹۵۶ هزا رو ۲۸۴ دلار از این استان به خارج از کشور صادر شده است.
استان،كالاهاي،سازمان،كشور،مصنوعات،بختياري،معدن

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال‌وبختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۰۰ تن کالا به ارزش، ۱۹ میلیون و ۹۵۶ هزا رو ۲۸۴ دلار از این استان به خارج از کشور صادر شده است.
بر اساس گزارش سازمان صمت چهارمحال‌وبختیاری، سیاوش نظری اظهار کرد: کالاهای صادراتی استان شامل انواع لوازم خانگی، مصنوعات پلاستیکی، لبنیات، مصنوعات فلزی، موکت و ظروف چینی بهداشتی است.
وی ادامه داد: کالای تولیدی استان به ۱۵ کشور دنیا از جمله ایتالیا، آذربایجان، رومانی، تاجیکستان، ترکیه، عراق، ارمنستان، هند، چین، سوریه، افغانستان و پاکستان صادر شد.
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بیشتر محصولات صادراتی در گروه کالایی صنعتی و صنایع غذایی است.
نظری با تاکید بر اینکه این میزان صادرات از گمرک استان است و کالاهای تولیدی استان از گمرکات دیگر هم به خارج از کشور ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال هدف‌گذاری و ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی استان ۴۰ میلیون دلار است که انتظار می‌رود تا پایان امسال این هدف‌گذاری محقق شود.
انتهای پیام