خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مراسم روز دانشجو به صورت مجازی برگزار می شود/ آغاز ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراها از اسفند

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 00:54
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مراسم روز دانشجو و مبارزه با استکبار جهانی در ۱۶ آذر امسال با توجه به شرایط و وضعیت کرونایی و جهت کنترل و مدیریت این بیماری به صورت مجازی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
انتخابات،اسلامي،آذر،روز،شوراهاي،شركت،كرونا،نوذري،استكبار،پيش ...

ایسنا/ایلام معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مراسم روز دانشجو و مبارزه با استکبار جهانی در ۱۶ آذر امسال با توجه به شرایط و وضعیت کرونایی و جهت کنترل و مدیریت این بیماری به صورت مجازی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
دکتر محمد نوذری امروز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه در جلسه کمیسیون دانشجویی با اعلام این مطلب، ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده ، اظهار کرد: شهادت این دانشمند برجسته صنعت دفاعی کشور نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است و تجربه نشان داده است که این حوادث نه تنها خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار نخواهد گذاشت بلکه باعث پویایی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم در تداوم راه فرهیختگان خود خواهد شد.
دکتر نوذری ۱۶ آذر را نماد گویای استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: اگرچه امسال به خاطر شیوع کرونا نمی توان چون سالیان گذشته این مراسم را حضوری برگزار کرد اما دانشجویان همپای ملت بزرگ ایران اسلامی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار در گستره فضای مجازی اعلام خواهند کرد.
وی افزود: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هرگونه تجمع به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو ممنوع است زیرا تجمعات شکل گیرد زمینه شیوع بیماری کرونا را فراهم می سازد.
همچنین، نوذری با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه ۱۴۰۰ گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۱۹ اسفند آغاز خواهد شد.
وی در ادامه گفت: همچنین ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی روستا و نیروهای عشایری نیز از روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ۷ روز ادامه می یابد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه شرکت داوطلبان در انتخابات شوراها منوط به عدم سوء پیشینه می باشد خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر ها می توانند از تاریخ ۲۰ آذر ماه با حضور در دفاتر خدمات قضایی و یا پلیس بعلاوه ۱۰ و یا از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام نموده و در هنگام ثبت نام آن را ارائه نمایند.
وی در ادامه گفت: همچنین متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و نیرهای عشایری نیز از ۱۶ دی‌ماه امسال می‌توانند از طریق این دفاتر و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند.
انتهای پیام