خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احتمال بارش برف در ارتفاعات شمالی استان تهران

مشرق | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 22:54
مدیرکل هواشناسی استان تهران از احتمال بارش برف در ارتفاعات شمالی استان تهران خبر داد.
تهران،استان،باراني،ابري،جلالي،بارش

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: شاخص کیفیت هوایِ تهران هم اکنون ۱۴۰ بوده و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.
جلالی گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری، به تدریج ابری، اواخر وقت با احتمال بارش پراکنده همراه خواهد بود و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۷ سانتی گراد می‌باشد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه تهران پنجشنبه بارانی می‌شود افزود: اواخر وقت امروز با ورود موج بارشی نه چندان فعالی به استان تهران، به طور متناوب تا بعد از ظهر پنجشنبه مناطق مختلف استان بارانی می‌شود و بارش‌های این سیستم به شکل سراسری قابل ملاحظه نیست اما بارش‌ها به صورت منطقه‌ای و محلی در مناطقی ممکن است نسبتاً چشمگیر باشد.
وی بیان داشت: بارش در ارتفاعات شمالی استان تهران به صورت برف و در نقاط مستعد به شکل تگرگ ظاهر می‌شود و اختلال در عبور از گذرگاه‌ها و گردنه‌های برف گیر استان به واسطه برف و کولاک محتمل است.
جلالی بیان داشت: آسمان پایتخت نیز پنجشنبه برای ساعاتی موقتاً بارانی می‌شود که مقدار و حجم بارش قابل توجه نیست.