خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

صبانور کردستان دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی را با برد آغاز کرد

مهر | ورزشی، استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 22:41
سنندج- فرنگی کاران تیم صبا نور کردستان با شکست تیم شهدای مقاومت بسیج قم اولین بازی دور برگشت لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشتند.
وزن،كيلوگرم،نتيجه،بازي،صبا،نور،شكست،تيم

به گزارش خبرگزاری مهر، دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه ب امروز آغاز شد و تیم صبا نور کردستان با نتیجه ۷ بر ۳ بر تیم شهدای مقاومت بسیج قم به پیروزی رسید.
در وزن ۵۵ کیلوگرم علی نوربخش با نتیجه ۹ بر صفر مهدی قربانی را شکست داد و اولین برد صبا نور را رقم زد.
در وزن ۶۰ کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا با نتیجه ۳ بر صفر محمد جانقلی را برد، در وزن ۶۳ کیلوگرم شاهین فلاحی بازی را به مهدی قادری واگذار کرد و در وزن ۶۷ کیلوگرم امیرحسین حاجی پور بازی به ابوالفضل زینتی رفاه باخت.
در وزن ۷۲ کیلوگرم سوران محمدی از صبا نور بازی را به امیر عبدی از تیم شهدای قم واگذار کرد و تیم قمی پس از این وزن دیگر اوزان را به کشتی گیران کردستانی واگذار کرد.
در وزن ۷۷ کیلوگرم مجید خلیلی از صبا نور با ضربه محمدحسین جلالی را شکست داد، در وزن ۸۲ کیلوگرم شاهین شریعتی با نتیجه ۸ بر صفر داوود جوادیان را شکست داد.
در وزن ۸۷ کیلوگرم سامان عزیزی با نتیجه ۱۱ بر ۳ امیر رضایی را برد، در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری با ضربه فنی محمد علی حیدری را شکست داد و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام شجیعی با ضربه فنی امیرمحمد بیات برنده بازی شد.
صبا نور کردستان در دومین بازی خود نیز دقایقی پیش با نتیجه ۴ به ۶ بازی را به تیم دانشگاه آزاد واگذار کرد و با این شکست شانس کشتی گیران کردستانی برای صعود به دور دوم لیگ برتر کم رنگ شد.