خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پاسخ نیرو‌های عراقی به حمله تروریستی روستای المسحک

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 21:11
ستاد عملیات مشترک عراق اعلام کرد پناهگاه گروه تروریستی که به روستای المسحک حمله کرده بود را منهدم کرده است.
نفر،تروريستي،عمليات،گروه،رسيدند،بيانيه،ستاد،امنيتي

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عراق "واع"، کامل الشمری، معاون فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: عصر دیروز سه‌شنبه داده‌های اطلاعاتی دقیقی جمع‌آوری و فورا تیمی مشترک در ستاد عملیات به منظور ایجاد هماهنگی میان جنگنده‌های ائتلاف بین المللی برای تعقیب و شناسایی مکان گروه تروریستی عامل حمله به روستای المسحک تشکیل شد.
حمله تروریستی به روستای المسحک روز ۲۱ ماه میلادی گذشته انجام شد که به دنبال آن ۱۰ نفر از نیرو‌های امنیتی و غیرنظامیان به شهادت رسیدند و ۷ نفر نیز زخمی شدند.
این بیانیه می‌افزاید: اطلاعات بدست آمده نشان داد که این گروه تروریستی منطقه را به سمت دامنه‌ رشته کوه‌های مکحول ترک کرده‌ بودند که پس از تعیین دقیق اهداف، جنگنده‌های ائتلاف سلسله حملاتی را از ساعت ده و نیم شب سه‌شنبه تا ساعت پنج صبح چهارشنبه انجام دادند.
در ادامه این بیانیه آمده است: تعداد حملات هوایی شش حمله بوده و به دنبال آن پناهگاه این گروه تروریستی به طور کامل نابود و هفت نفر از اعضای آن به هلاکت رسیدند.
ساعت شش صبح نیز نیرو‌های ستاد عملیات استان صلاح الدین بازرسی محل مذکور را آغاز کردند.
این بیانیه در پایان تاکید می‌کند: نیرو‌های عراقی جسد تروریست‌ها را جمع‌آوری و یک نفر از آن‌ها را بازداشت کردند.
دو نفر دیگر از تروریست‌ها نیز با نیرو‌های امنیتی درگیر شدند که به دنبال آن به هلاکت رسیدند.
نیرو‌های امنیتی بار دیگر با اجرای این عملیات ثابت کردند که بر عهد خود با مردم پایبند هستند و تا زمانی که تروریسم را با دستی از فولاد نابود نکنند آرام نمی‌نشینند.
انتهای پیام/