خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شرکت Royal Enfield نسخه مسافرتی موتورسیکلت خود را تولید کرد

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 21:06
موتورسیکلت Royal Enfield Himalayan در نسخه مسافرتی تولید شده و در آینده ای نه چندان دور وارد بازار می شود.
موتور،نسخه،قيمت،مسافرتي،Royal،پوند،موتورسيكلت،دلار،هيماليا

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورسیکلت Royal Enfield Himalayan برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد و از آن زمان تاکنون بارها و بارها مدل‌های مختلفی از خود را روانه بازار کرده‌است.
این شرکت در حال حاضر موتور جدید خود را تولید کرده‌است که زیر ذره‌بین منتقدان برای آزمایش مشکلات و محدودیت‌های آن قرار دارد.
وبلاگ نویسانی که این موتور را به صورت حضوری تجربه کرده‌اند می‌گویند که این موتورسیکلت همانگونه که در تصاویر منتشر شده‌ دیده می‌شود جذاب و ماجراجویانه است.
توزیع‌کننده Royal Enfield انگلستان MotoGB با همکاری سازنده دوچرخه‌های مسافرتی، نسخه هیمالیا موتورسیکلت مسافرتی را معرفی کرد.
به لطف افزودن تعداد کمی از لوازم جانبی در کارخانه به موتور، توانایی این موتور در تورهای مسافرتی افزایش یافته است.
این موتور مجهز به محافظ‌های دستی و میله‌ای در اطراف موتور برای جلوگیری از سقوط آن است که معمولا از ویژگی‌های اختیاری هستند و قیمت بالایی دارند.
بیشتر بخوانید
قیمت نسخه مسافرتی با قیمت ۴۷۹۹ پوند (۶۴۰۰ دلار) شروع می‌شود که ۴۰۰ پوند (۵۳۰ دلار) بیشتر از قیمت مدل پایه است.
این بسته ویژه به موتورسواران این اجازه را می‌دهد امنیت بیشتری در موتور داشته باشند.
با توجه به اینکه قیمت لوازم جانبی جداگانه محاسبه می‌شود، قیمت را ۵۷۵ پوند (۷۶۶ دلار) نسبت به نسخه اصلی آن افزایش می‌دهد.
این یک معامله بسیار شیرین است، به شرط آنکه در انگلیس باشید زیرا نسخه Adventure فقط از طریق نمایندگی‌های انگلیس در دسترس هستند.
این مدل ۲۰۲۱ دارای تعداد زیادی به روزرسانی و نوآوری از جمله ترمز ABS قابل تعویض (در عقب) است.
خریداران علاقه‌مند به نسخه هیمالیا مسافرتی ۲۰۲۱ می‌توانند با نمایندگی Royal Enfield خود تماس بگیرند و موتور مدنظر خود را سفارش بدهند.
این موضوع مخصوصا برای علاقه‌مندان به نسخه Adventure که بسیار محدود است و فقط در انگلستان عرضه می‌شود، بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام/