خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اشد مجازات در انتظار عاملان زورگیری اخیر در یکی از محلات کرمانشاه

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 21:05
کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: اشد مجازات در انتظار عاملان زورگیری اخیر در یکی از محلات کرمانشاه خواهد بود.
ضابطين،كرمي،خشن،كرمانشاه،قضائي،دستگيري،سرقت،رخ

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کرمی با اشاره به حادثه‌ای که روز گذشته در یکی از محلات کرمانشاه رخ داد، اظهار کرد: در این حادثه اسفبار ۲ جوان بزهکار سد راه بانویی کرمانشاهی شده و ضمن تهدید با سلاح و ایجاد رعب و وحشت به ضرب و شتم و ربودن اموال او اقدام کردند.
وی افزود: این ۲ نفر پس از این سرقت خشن با استفاده از یک خودروی سواری از محل متواری شدند.
دادستان کرمانشاه به انتشار گسترده فیلم این زورگیری خشن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این حادثه جریحه دار شدن احساسات خانواده‌ها را به دنبال داشته و احساس ناامنی بین مردم را گسترش می‌دهد، در این راستا به ضابطین دستگاه قضائی استان تاکید کردیم به سرعت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت اقدام کنند.
کرمی بیان کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها، ضابطین دستگاه قضائی پیگیری‌های گسترده‌ای را به منظور شناسایی و دستگیری هرچه سریع‌تر این بزهکاران در دستور کار قرار داده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه اشد مجازات در انتظار این سارقین خواهد بود، اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم در شهری که مردم ایران آن را با صفت پهلوانی جوانمردی می‌شناسند، چنین اتفاقاتی رخ دهد و امنیت و آبروی مردمش اینگونه به خطر بیفتد.