خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اتوبوس اسرائیلی ده‌ها کارگر فلسطینی را زیر گرفت

فارس | بین‌الملل | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 10:42
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک اتوبوس اسرائیلی چند کارگر فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی زیر گرفته و بر اثر آن یک فلسطینی شهید شده است.
گزارش،فلسطيني،منابع،مجروح،اسرائيلي

منابع فلسطینی گزارش دادند که یک اتوبوس اسرائیلی چند کارگر فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی زیر گرفته و بر اثر آن یک فلسطینی شهید شده است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند یک اتوبوس اسرائیلی ده‌ها کارگر فلسطینی را در ایست‌ بازرسی شمالی «بیت لحم» در کرانه باختری اشغالی زیر گرفته است.
به گزارش خبرگزاری «صفا»، ده‌ها کارگر فلسطینی در نزدیکی ایست‌بازرسی یادشده جمع شده بودند تا به محل کار خود بروند که یک اتوبوس اسرائیلی آنها را زیر می‌گیرد.
در ادامه این گزارش آمده است که تعداد مجروحان و شهدای این حادثه هنوز مشخص نیست؛ اما گزارش‌های منابع صهیونیستی حاکی از آن است که هفت نفر از کارگران مجروح شده‌اند؛ با این حال، منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که دست کم یکی از کارگران شهید شده است.
پایگاه خبری شبکه «روسیا الیوم» نیز به نقل از خبرنگار خود در فلسطین گزارش داد که در این اقدام، دست کم یک تن شهید شده است و پانزده تن دیگر مجروح شده‌اند.
در ادامه این گزارش همچنین آمده است افراد مجروح به بیمارستان «هداسا عین کارم» و «شعاری تصیدق» قدس منتقل شده ‌اند.
انتهای پیام/ص