خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری کارگاه آموزش طنز در حوزه هنری فارس

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 10:24
شیراز- کارگاه آموزش طنز با هدایت عبدالرضا قیصری در دفتر طنز حوزه هنری فارس برگزار می‌شود.
طنز،هنري،دكتر،قيصري،جلسات،ادبي،مسئول،حوزه،اعلام،طنزنويسي

به گزارش خبرنگار مهر، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از علاقه مندان طنزنویسی و ادبیات طنز دعوت کرد در سلسله جلسات آموزش طنزنویسی حضور یابند.
هاشم کرونی، کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی این مرکز صبح چهارشنبه ضمن اعلام این مطلب به خبرنگاران، اعلام کرد: این سلسله جلسات با هدایت دکتر عبدالرضا قیصری مسئول دفتر طنز حوزه هنری و معاون فرهنگی هنری این مرکز برگزار خواهد شد.
وی افزود: از مدت‌ها قبل تقاضاهای متعددی برای برگزاری این جلسات داشتیم که شرایط حاضر سبب شد این فعالیت را در قالب یک رویداد برخط «آنلاین» و با حضور دکتر عبدالرضا قیصری در سامانه SkyRoom تدارک ببینیم.
کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: علاقه مندان تا پایان روز ۲۰ آذرماه جاری می‌توانند از طریق اعلام نام و نام خانوادگی و ذکر عبارت «آموزش طنز» به شماره ۰۹۰۲۶۵۱۸۲۴۳ در این دوره ثبت نام کنند.
وی گفت: از قیصری مقالاتی همچون طنز و شوخ طبعی در خاطرات دفاع مقدس، طنز در کتاب جنگ دوست داشتنی، به همراه دکتر محمدرضا صرفی، بررسی مضامین طنز در خاطره نوشته‌های دفاع مقدس، به همراه دکتر عنایت ا… شریف پور، بررسی بخش عاشورایی منظومه روضه آل محمد، اثر کوهی سعدی و مقایسه شگردهای طنز نویسی دهخدا و گل آقا منتشر شده یا در دست چاپ است
وی در پایان گفت: در آذرماه جاری ثبت نام ۳ دوره ادبی دیگر در عرصه‌های شعر، نقد شعر و داستان نیز انجام خواهد شد تا فرصت گذران سالم اوقات قرطینه برای اهالی فرهنگ و ادب فراهم شود.