خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تزریق اعتبار مالی به هیئت های ورزشی استان همدان در آینده ای نزدیک

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 10:23
همدان - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اعتبار مالی خوبی جذب شده که به زودی به تمام هیئت‌های ورزشی تزریق خواهیم کرد و نگاه ویژه‌ای نیز به هیئت فوتبال استان همدان خواهیم داشت.
فوتبال،استان،هيئت،همدان،ورزشي،بانوان،ورزش،اشاره،اختيار،عنوان ...

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سیفی شامگاه سه شنبه در نشست با رئیس و عوامل اجرایی هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به حمایت از هیئت فوتبال استان همدان گفت: اعتبار مالی خوبی جذب شده که به زودی به تمام هیئت‌های ورزشی تزریق خواهیم کرد و نگاه ویژه‌ای نیز به هیئت فوتبال استان همدان خواهیم داشت.
سیفی عنوان کرد: تمام زمین‌های فوتبال استان همدان در اختیار هیئت فوتبال استان همدان قرار خواهد گرفت تا تیم‌ها با هماهنگی این هیئت زمین‌ها را تحویل بگیرند.
وی با بیان اینکه به دنبال زیرساخت مناسب برای هیئت فوتبال استان همدان هستیم، بیان کرد: ساختمان هیئت فوتبال استان همدان در شأن این هیئت نیست و باید ساختمانی در خور فوتبال استان در اختیار هیئت قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: مسابقات باید زیرنظر هیئت فوتبال استان همدان برگزار شود تا ناهماهنگی در این زمینه نداشته باشیم.
سیفی با اشاره به فوتبال و فوتسال بانوان گفت: فوتبال و فوتسال بانوان نیز از اولویت‌های ما بوده و هرگونه امکاناتی در اختیار تیم‌های بانوان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: استعدادهای خوبی در بخش بانوان داریم که باید مورد توجه قرار بگیرند.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان نیز با بیان اینکه هیئت فوتبال استان همدان یکی از بزرگ‌ترین هیئت‌های ورزشی است، افزود: هر سال بر اساس تقویم ورزشی و برنامه‌ریزی دقیق حرکت می‌کنیم و طی سال‌های اخیر اتفاقات بسیار خوبی برای این رشته ورزشی در استان همدان رقم خورده است.
عباس صوفی با اشاره به رویدادهایی که در رشته فوتبال در استان همدان برگزار شده است، گفت: طرح آسیا ویژن که همدان به عنوان پایلوت انتخاب شده بود یکی از اقدامات خوب بود.
صوفی عنوان کرد: ۳ رویداد بزرگ آسیایی و جهانی نیز در سال‌های اخیر به میزبانی همدان برگزار شد تا شاهد اتفاقات بزرگی در فوتبال همدان باشیم.
حتی ۱۰ درصد فعالیت‌های اخیر در سال جاری انجام نشد
وی با اشاره به لطمه کرونا بر ورزش کشور و رشته فوتبال بیان کرد: از ابتدای امسال به طور کامل تحت تأثیر ویروس کرونا بودیم و شاید حتی ۱۰ درصد فعالیت‌های اخیر نیز در سال جاری انجام نشد.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: باید نمایندگان مختلف خود را در رده‌های پایه و کشوری معرفی کنیم ضمن اینکه به زودی مسابقات فوتبال استان همدان آغاز خواهد شد.
صوفی با اشاره به در اختیار گرفتن زمین‌های استان برای برگزاری مسابقات گفت: باید ورزشگاه‌های شهدای قدس، شهید مفتح، مریانج و شهید شمسی‌پور برای برنامه‌ریزی آغاز مسابقات فوتبال استان همدان در اختیار هیئت قرار بگیرد تا هرچه سریع‌تر استارت مسابقات را بزنیم.
وی بابیان اینکه با برگزاری مسابقات نمایندگان استان را در سطح کشور معرفی خواهیم کرد، گفت: سال گذشته یک ریال هم از طرف اداره ورزش و جوانان به حساب هیئت فوتبال واریز نشده است و در حال حاضر ۵۰۰ میلیون تومان از اداره ورزش طلب داریم که امیدواریم امسال از نظر مالی حمایت بیشتری از هیئت صورت بگیرد.
صوفی عنوان کرد: هیئت فوتبال استان همدان در تمامی شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌ها فعال بوده و ۲۳ هیئت فعال در سطح استان همدان هستند.
وی با اشاره به زیرساخت‌های فوتبال استان همدان گفت: در رشته فوتبال در شهرستان‌ها ضعف داریم چراکه در شهرستان‌ها در زمینه تأمین زیرساخت فوتبال خوب کار نشده است.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: امیدواریم از نظر زیرساخت‌های رشته فوتبال نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های استان صورت بگیرد.
هیئت‌های ورزشی چشم و چراغ دستگاه ورزش هستند
دبیر هیئت فوتبال استان همدان نیز با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی چشم و چراغ دستگاه ورزش هستند، اظهار کرد: اداره کل با نگاه ویژه به هیئت‌های ورزشی در کوتاه مدت می‌تواند به جایگاه مطلوب‌تری در سطح کشور برسد.
مهدی بوجوریان با اشاره به در اختیار قرار گرفتن زمین‌های ورزشی گفت: زمین‌های ورزشی استان همدان باید در اختیار هیئت فوتبال قرار بگیرد تا به صورت عادلانه بین تیم‌های ورزشی تقسیم شود.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان همدان نیز با بیان اینکه امسال هیئت فوتبال استان همدان هیچ گونه درآمدی نداشته است، بیان کرد: امیدواریم با حمایت اداره ورزش دستمزدهای داوران استان را پرداخت کنیم هرچند همواره هیئت فوتبال استان درآمدزا بوده اما امسال به دلیل کرونا درآمدهای هیئت صفر شده است.
کمال عربیان افزود: در همین محدودیت‌های کرونا توانستیم اولین کلاس مربیگری فوتبال کشور را به نحو مطلوب برگزار کنیم که با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
نایب رئیس هیئت بانوان هیئت فوتبال استان همدان نیز با اشاره به لزوم حمایت از فوتبال و فوتسال بانوان اظهار کرد: از سال ۷۹ فعالیت خود را در هیئت فوتبال استان آغاز کردم و در سال‌های نخست توانستیم فوتسال بانوان را بدون هیچ حمایت و اسپانسری آغاز کنیم.
باباخوانی بابیان اینکه با مشکلات زیاد در فوتبال در لیگ برتر نیز با حضور باشگاه پاس تیم‌داری کردیم، گفت: ورزش بانوان نیازمند حمایت است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر برای تمرینات فوتسال بانوان برای شرکت در لیگ نیازمند سالن هستیم که امیدواریم با دستور مدیریت ارشد ورزش این اقدام صورت بگیرد.