خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر در ایلام آغاز شد

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 10:18
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: طرح ناظران سلامت همزمان با طرح محله محور مبارزه با کرونا که به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده با همکاری اعضای جوانان این جمعیت با سپاه امیرالمومنین (ع) و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان آغاز شد.
سلامت،طرح،بهداشتي،استان،احمر،هلال،جمعيت،كرونا،ناظران

ایسنا/ایلام مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: طرح ناظران سلامت همزمان با طرح محله محور مبارزه با کرونا که به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده با همکاری اعضای جوانان این جمعیت با سپاه امیرالمومنین (ع) و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان آغاز شد.
«علی اصغر علی اکبری» در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی و نیروهای بسیجی سپاه امیرالمومنین (ع) استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.
وی درباره این طرح گفت: هر تیم از ناظران سلامت به همراه کارشناسان بهداشت و نیروهای بسیجی در محله های شهر و در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان مراجعه می کنند و ضمن بازدید از مراکز تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت همکاری در زمینه آموزش عمومی و توصیه های بهداشتی، توزیع بروشورهای بهداشتی و تکمیل چک لیست های مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و تحویل به کارشناسان بهداشت محیط کار فعالیت می نمایند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد: اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ است که جمعیت هلال احمر، در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت هم استانی‌ها برای اجرای طرح ناظران سلامت اقدام کرده است.
انتهای پیام