خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پلی کلینیک پرند در سالگرد سردار «شهید سلیمانی» بهره برداری می شود

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 10:05
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از بهره برداری پلی کلینیک پرند در سالگرد سردار «شهید سلیمانی» خبر داد.
فاز،پرند،درمانگاه،مساحت،توماني،مربع،اعتباري،افتتاح

نظام ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت پلی کلینیک پرند اظهار داشت: از سال ۹۶ پایان کار زمین برای ساخت پلی کلینیک پرند گرفته شده اما مسئولان متولی به دلیل عدم صدور مجوز قانونی توسط دانشگاه ایران و دلایل دیگر مدام دچار مشکل می‌شد تا اینکه دچار رکود شد اما با برنامه ریزی پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد که فاز اول این مرکز در سالگرد سردار «شهید سلیمانی» بهره برداری شود.
ملکشاهی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع در سه طبقه با اعتباری ۲۵ میلیارد تومانی احداث می‌شود افزود: فاز اول این درمانگاه عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و داروخانه است با اعتباری یک میلیارد تومانی با تجهیزات کامل در ۱۳ دی ماه (سالروز شهادت سردار سلیمانی) افتتاح و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص افتتاح فاز دوم این درمانگاه گفت: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع در سه طبقه با اعتباری ۲۵ میلیارد تومانی به زمان کنونی که به طور قطع افزایش خواهد یافت، در دو فاز افتتاح خواهد شد.، و فاز دوم آنکه شامل بخش‌های خصوصی و رادیولوژی است در پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار رباط کریم در خصوص قرار گرفتن بیمارستان پرند در ردیف بودجه لایحه ۱۴۰۰ عنوان داشت: اعتبار ساخت بیمارستان حداقل ۹۶ تختخوابی برای افزایش سرانه بهداشتی در شهر پرند، در ردیف بودجه سال آتی قرار دارد که زمین آن به مساحت ۱۱ هزار متر مربع است که توسط نیروی زمین سپاه پاسداران در مجاورت درمانگاه ساخته خواهد شد.