خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خوزستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 10:05
اهواز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بعد از دو هفته اعمال محدودیت‌های کرونایی، خوزستان از وضعیت قرمز خارج شد و در وضعیت نارنجی قرار گرفت.
قرمز،وضعيت،استان،شهر،نژاديان،كرونا،مبتلايان

به گزارش خبرنگار مهر، فرهادل ابول نژادیان با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت: مطابق جدیدترین بررسی‌ها و درنتیجه همکاری خوب مردم و اعمال محدودیت‌ها، هیچ شهری از استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار ندارد.
وی افزود: این موضوع نباید موجب سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کوچک شمردن خطر ویروس شود و همچنان باید شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.
ابول نژادیان افزود: با توجه به اینکه خوزستان در آستانه ورود به روزهای سرد سال است؛ از مردم می‌خواهیم مراقب پیک زمستانه باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: نگرانیم که در ماه‌های آذر و دی با سرد شدن هوا و روشن شدن وسایل گرمایشی، موج افزایشی آمار مبتلایان به کرونا همچون ماه‌های اردیبهشت و خرداد ماه را شاهد باشیم.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مسئولان استان نیز از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در استان شاهد کاهش آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها بوده‌ایم.
پیش از این شهر اهواز در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت که بر اساس آمارهای جدید منتشر شده، این شهر از وضعیت قرمز خارج شده است و به نظر می‌رسد محدودیت‌هایی که در این شهر اعمال شده است باید کمتر و همانند شهرهای نارنجی یا زرد شود.
در مدت دو هفته ادارات این شهرستان با یک سوم نیروهای خود و بانک‌ها با ۵۰ درصد نیروهای خود مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.