خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم ازحضور و تجمع در آرامستان‌ها خودداری کنند

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 09:54
فرماندار اردبیل گفت: مردم ازحضور و تجمع در آرامستان‌ها خودداری کنند، چرا که افراد زیادی در مراسمات به ویروس کرونا مبتلا شده و حتی جان خودشان را ازدست داده‌اند.
كرونا،ويروس،خودداري،اردبيل،ازحضور

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: مردم ازحضور و تجمع در آرامستان‌ها خودداری کنند، چرا که افراد زیادی در مراسمات به ویروس کرونا مبتلا شده و حتی جان خودشان را ازدست داده‌اند.
مسعود امامی یگانه 12 آذر در بازدید از آرامستان‌های اردبیل اظهار کرد: برگزاری مراسم ترحیم در این شهر چه در آرامستان‌ها و چه در منازل ممنوع بوده و از خانواده‌های سوگوار تقاضا داریم برای حفظ سلامتی عمومی از دعوت مردم به آرامستان‌ها خودداری کنند.
وی ادامه داد: مراسم تشییع و خاکسپاری نیز باید با افراد محدود و درجه یک خانواده و در زمان محدود، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود و مردم ازحضور و تجمع در آرامستان‌ها خودداری کنند، چرا که افراد زیادی در مراسمات به ویروس کرونا مبتلا شده و حتی جان خودشان را ازدست داده‌اند.
امامی یگانه از اعمال محدویت‌ها در آرامستان‌ها برای پیشگیری از ویروس کرونا توسط شهرداری اردبیل خبرداد و گفت: در شرایط خاص کنونی باید همگان برای قطع زنجیره ویروس کرونا از هر اقدامی که منجر به شیوع بیماری از جمله ازدحام گردد، خودداری کنند.
انتهای پیام