خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دریافت حق جلسه توسط رئیس دادگستری‌های شهرستان از شهرداری

فارس | سیاسی | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 09:54
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت:‌ در کمیسیون ماده 100، رئیس دادگستری شهرستان حق جلسه از شهرداری دریافت می‌کند.
مجلس،نماينده،جلسه،كشور،ساختار،اصلاح

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کلی کشور با استناد به بند 9 و 12 اصل 3 قانون اظهار داشت: طرح اصلاح ساختار بودجه یکی از موارد فاخری است که خلاء آن در نظام قانون‌گذاری کشور احساس می شود.
وی افزود:‌ امروز در شهرداری‌های ما پرداختی‌هایی دیده می‌شود که کاملا تبعیض‌آمیز و فسادزا است.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در ادامه عنوان کرد:‌ مشاهده شده در کمیسیون ماده 100، رئیس دادگستری شهرستان حق جلسه از شهرداری دریافت می‌کند که این به اقتضای شرایط عمل نمی‌کند.
وی همچنین یادآور شد: امروز مردم نگاه می‌کنند؛ به سوی حقوق‌های نجومی و پرداخت‌های متعدد همچنان وجود دارد.
وی افزود: اشخاص مختلف دریافتی‌ها متفاوت تحت عناوین مختلف دریافت می‌کنند که بعضا حتی در جلسات هم حضور پیدا نمی‌کنند لذا این موارد باید در این طرح دیده شود.
به گزارش فارس، در ادامه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست بخشی از جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به اظهارات این نماینده مجلس تصریح کرد: اصلاح ساختار بودجه کشور در حال حاضر مطرح است و اینکه کسی در کمیسیون ماده 100 یا ماده 7 شهرداری حضور یافته و به خاطر حق جلسه رأی خلاف دهد بعید است اینکه نماینده وزارت کشور یا دادگستری بخواهد حق جلسه بگیرد بعید به نظر می‌رسد.
انتهای پیام/