خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ابراز نگرانی مدیر سابق سیا درباره فعالیت‌های ترامپ و حامیانش

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 09:42
مدیر سابق سیا با ابراز نگرانی درباره فعالیت‌های ترامپ و حامیانش، از مقامات حزب جمهوری‌خواه خواست تئوری‌های توطئه درباره تقلب در انتخابات را محکوم کنند.
صحبت،مقامات،دونالد،بيل،منتظر،ارتباط،انتخابات،برنان،خوشحالم

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان برنان، مدیر سابق سیا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان در ارتباط با کارزار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای ارائه اطلاعات اشتباه، ابراز نگرانی کرد.
او گفت: مقامات باید در ارتباط با تهدید‌های پیش روی مسئولین آمریکایی صحبت کنند.
کریس کربز هر چه در توان داشت برای برگزاری یک انتخابات آزاد و عاری از مداخلات انجام داد و کار خارق العاده‌ای انجام داد.
متأسفانه به سبب اظهارات دونالد ترامپ و دیگران فکر می‌کنم اقدامات یک سری از افراد در راستای ایجاد مشکلاتی برای مقامات ما قرار دارد.
برای همین خوشحالم که مقامات ایالت جورجیا قاطعانه در ارتباط با این موضوع صحبت کردند، زیرا همه باید آنچه را که گفته شود، بگویند و این که در این کشور جایی برای این نوع تهدید‌ها و خشونت‌ها وجود ندارد.
برنان با تاکید بر این که مقامات حزب جمهوری خواه باید اینگونه تئوری‌های توطئه را محکوم کنند و سبب کاهش تنش‌ها شوند گفت: فکر می‌کنم مهم است که آن‌ها چنین اقدامی را انجام دهند.
فکر می‌کنم متأسفانه آن‌ها منتظر گرفتن چراغ سبز از کاخ سفید هستند.
آن‌ها نباید منتظر بمانند.
آن‌ها اکنون باید در این باره صحبت کنند.
اگر آن‌ها منتظرند تا دونالد ترامپ اقدامات لازم را در پیش بگیرد، باید برای همیشه منتظر او بمانند؛ بنابراین اگر شما عضو کنگره و سنا و ...
هستید، فکر می‌کنم به سبب جایگاه خود تعهد و مسئولیت دارند به شیوه‌ای بسیار شفاف صحبت کنند و این گونه تهدید‌ها و این گونه اظهار نظر‌ها را محکوم کنند، زیرا فکر می‌کنم ماهیت این گونه سخنان سبب تحریک می‌شود.
مدیر سابق سیا در انتهای اظهاراتش از حمایت بیل بار، دادستان کل آمریکا از انتخابات تشکر کرد و گفت: خوشحالم که بیل بار اعلام کرد که تقلبی در این انتخابات روی نداد.
بیل بار می‌داند که طی سه هفته آینده به یک شهروند عادی آمریکایی تبدیل می‌شود.
مطمئنم که افراد حرفه‌ای فعال در اف بی آی به او در این باره مشاوره‌هایی را ارائه داده اند.
انتهای پیام/