خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جلسه طهرانچی با تشکل های دانشجویی در روز ۱۶ آذر

مهر | دین و اندیشه | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 09:18
سرپرست اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد از جلسه تشکل های مختلف دانشگاه آزاد با طهرانچی به مناسبت ۱۶ آذر خبر داد.
تشكل،دانشگاه،آزاد،دانشجويي،مجازي،انتخابات

محمد روزبهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ویژه برنامه های دانشگاه آزاد در روز ۱۶ آذر، گفت: یکی از برنامه های اصلی در روز ۱۶ آذر، جلسه اعضای تشکل های دانشگاه آزاد با رئیس دانشگاه است که روز یکشنبه با حضور حدود ۲۰ نفر از اعضا و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
سرپرست اداره کل تشکل های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد افزود: معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد نیز در تدارک برگزاری یک جلسه وبیناری پرسش و پاسخ با فعالان فرهنگی و تشکل های سراسر کشور در یکشنبه شب و یا دوشنبه است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: از روسای واحد و معاونان فرهنگی و اجتماعی نیز خواسته شده در جلسات مجازی با تشکل های دانشجویی و جلسات پرسش و پاسخ آن ها حضور یابند و مشارکت فعالی داشته باشند، متولی برگزاری این نشست ها خود تشکل ها هستند نه معاونان و روسا.
از سوی دیگر گفتگوهای مستقیمی با برخی فعالان دانشجویی برنامه ریزی شده و در صدد هستیم نظرات و انتقادات آن ها را بشنویم.
روزبهانی همچنین از مجازی شدن انتخابات تشکل های دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: اوایل هفته آینده قرار است از سامانه انتخابات تشکل های دانشجویی رونمایی شود تا از این پس انتخابات راحت تر و به صورت مجازی برگزار شود.