خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درخواست گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی و توقف روابط با صهیونیست ها

ایسنا | بین‌الملل | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 09:13
گروه‌های فلسطینی بر ضرورت ادامه تلاش‌ها برای تحقق آشتی ملی و قطع روابط و همکاری امنیتی بین جنبش فتح و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
صهيونيستي،تاكيد،روابط،ملي،جنبش،فلسطين،رژيم

گروه‌های فلسطینی بر ضرورت ادامه تلاش‌ها برای تحقق آشتی ملی و قطع روابط و همکاری امنیتی بین جنبش فتح و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
به گزارش ایسنا، گروه‌های فلسطینی روز سه شنبه در نشستی در شهر غزه خواستار برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری و شورای ملی فلسطین به طور همزمان شدند.
خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی حماس در سخنانی در این نشست تاکید کرد که مهمترین خطرات و چالش‌های پیش‌روی مساله فلسطین در شرایط کنونی معامله قرن، پروژه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و طرح الحاق کرانه باختری است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، الحیه بر ضرورت توافق بر سر یک استراتژی ملی یکپارچه برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد.
وی تشکیلات خودگردان را از همسویی با پروژه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی برحذر داشت.
از سوی دیگر، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی هم خاطر نشان کرد که جنبش متبوعش از تلاش‌های حماس برای تحقق آشتی ملی تقدیر می‌کند.
البطش خواستار بازسازی ساختار سازمان آزادی‌بخش شد و تاکید کرد که این بهترین راه مقابله با چالش‌های پیش‌رو است.
وی همچنین از جنبش فتح و تشکیلات خودگردان خواست در تصمیم اخیر خود برای ازسرگیری روابط و همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند.
انتهای پیام