خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چرخ‌های تولید در آذربایجان شرقی در شرایط کرونایی همچنان می‌چرخد

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 09:13
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از تولید تبلت و تلفن همراه در شهرستان مراغه خبر داد و گفت: صنعتگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان در سال جهش تولید، با وجود بحران کرونا چرخ‌های تولید و توسعه صنعت را رونق بخشیدند.
صنعتي،بالغ،توليدي،واحد،ريال،توليد،شركت،مراغه،بازديد

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از تولید تبلت و تلفن همراه در شهرستان مراغه خبر داد و گفت: صنعتگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان در سال جهش تولید، با وجود بحران کرونا چرخ‌های تولید و توسعه صنعت را رونق بخشیدند.
سید مرتضی نیرومند اسکویی در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی مراغه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تصفیه‌خانه در سال ۱۳۹۴ و با ظرفیت تصفیه ۵۰۰ متر مکعب در روز معادل ٦ لیتر بر ثانیه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی افزود: سیستم تصفیه در این تصفیه‌خانه تلفیقی بی‌هوازی -هوازی بوده و قادر است، فاضلاب‌های صنعتی تولید شده از کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی مراغه را تا حد تخلیه به آب‌های سطحی تصفیه نماید.
وی در ادامه ضمن بازدید از واحد تولیدی شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین بر شناسایی موانع موجود در مسیر تولید و رفع آنها تاکید و یادآور شد: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال و اشتغال ١٥٠ نفر به‌صورت مستقیم تنها واحد تولیدکننده تبلت و تلفن همراه در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: فاز توسعه‌ای شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین با سرمایه‌گذاری بالغ بر دوهزار میلیارد ریال در دست احداث است.
نیرومنداسکویی همچنین از واحد تولیدی اطهر بافت تولیدکننده کیسه‌های پلی پروپلین مستقر در شهرک صنعتی عجب شیر نیز بازدید به‌عمل آورد و در این ارتباط به خبرنگاران گفت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر صد میلیارد ریال و اشتغال ١٠٠ نفر به‌صورت مستقیم از واحدهای فعال استان بوده و فاز دوم شرکت با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در دست احداث است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی؛ وی طی سفر یک روزه به مراغه تعدادی از پروژه‌ها و واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
انتهای پیام