خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۲ آذر

ایسنا | اجتماعی و حوادث، بین‌الملل، استان‌ها، تصویری | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 09:13
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۱۲ آذر) به مرز ۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و ۴۸۷ هزار نفر رسید. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۴ میلیون و ۱۰۸ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان از نظر تعداد مبتلایان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید.
مبتلايان،ويروس

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۱۲ آذر) به مرز ۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و ۴۸۷ هزار نفر رسید.
در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۴ میلیون و ۱۰۸ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند.
ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.
در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان از نظر تعداد مبتلایان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید.
گرافیک: پدرام آقایی منبع داده‌ها: worldometers