خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ذلت عادی‌سازی با صهیونیست‌ها مدت کوتاهی پس از توافق آشکار شد

مشرق | بین‌الملل | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 01:18
رهبر شیعیان بحرین بامداد چهارشنبه طی بیانیه‌ای گفت که ذلت نظامی‌هایی که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند مدت کوتاهی پس از توافق آشکار شد.
صهيونيستي،بحرين،رژيم،روابط،عيسي

به گزارش مشرق، آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین بیانیه‌ای درباره اقدام رژیم‌ آل‌خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخت.
وی در این بیانیه گفت: «از همان ابتدا آشکار بود که عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی پیامدهای خطرناک و فاجعه آمیزی به همراه خواهد داشت.»
آیت‌الله عیسی قاسم اضافه کرد: «ذلت نظام‌هایی که به عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی پرداختند مدت کوتاهی پس از امضای چک خیانت، آشکار شد.»
رهبر شیعیات بحرین افزود: «عادی سازان از ملت خود بیزاری جسته و به این موضوع که سرنوشتشان به دولت آمریکا و صهیونیست‌ها وابسته است، اعتقاد پیدا کردند.»
امارات و بحرین ۱۵ سپتامبر گذشته توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند، امری که با محکومیت گروه‌های فلسطینی و مردم کشورهای منطقه مواجه شد و آن‌ها این توافق را «خنجر از پشت به آرمان فلسطین» دانستند.