خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پرداخت بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی در لرستان

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 00:31
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون از محل تسهیلات حمایتی ۱۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در استان پرداخت شده است.
روستايي،اشتغال،عشايري،تسهيلات،اجرايي،پرداخت،لرستان،تومان

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون از محل تسهیلات حمایتی ۱۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در استان پرداخت شده است.
علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان که یازدهم آذرماه با موضوع بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در اجرایی طرح اشتغال روستایی و عشایری برگزار شد، از اعطای موفق تسهیلات حمایتی به واحدها و افراد تحت حمایت بهزیستی، کمیته امام و بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: تاکنون با هماهنگی و همکاری این سه دستگاه اجرایی ۱۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ۱۶ ۳۰ نفر پرداخت شده است.
وی توجه به حفظ و ایجاد اشتغال پایدار، توسعه و رونق تولید و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها را از برنامه‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: با همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تاکنون ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به تعداد یک هزار و ۲۶۰ طرح اقتصادی با ایجاد ۵۱۳۳ فرصت شغلی به طرح‌ها و بنگاه‌های اقتصادی روستایی و عشایری پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه در راستای حفظ و تداوم حیات روستاها و رونق اشتغال روستایی دولت طرح‌های مطلوبی ارائه نمود که پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی یکی از همین طرح‌هاست، تصریح کرد: اجرای طرح‌های پایدار اشتغال روستایی و عشایری موجب کاهش مهاجرت به شهرها، ماندگاری ساکنین روستا و درآمدزایی برای آن‌ها، کمک به اقتصاد و معیشت خانوارهای روستایی، اشتغال‌زایی برای جوانان و کارجویان و حل معضل بیکاری در مناطق روستایی و عشایری خواهد شد.
انتهای پیام