خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی گلستان با فرماندار علی آبادکتول

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 11 آذر 1399 - 22:13
سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان گلستان به منظور گسترش همکاری در زمینه های مختلف، با فرماندار شهرستان علی آبادکتول دیدار و گفت وگو کردند.
جهاددانشگاهي،شهرستان،علي،آموزشي،زمينه،استان،فرماندار

ایسنا/گلستان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان گلستان به منظور گسترش همکاری در زمینه های مختلف، با فرماندار شهرستان علی آبادکتول دیدار و گفت وگو کردند.
سید عزیز موسوی، سرپرست جهاددانشگاهی استان گلستان در این دیدار گفت: جهاد دانشگاهی استان در قسمت‌های مختلف آموزشی، اشتغال، فرهنگی و پژوهشی در حال فعالیت است.مرکز افکارسنجی ایسپا و خبرگزاری ایسنا در بخش فرهنگی، دو مرکز کوتاه‌مدت آموزشی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس و پروژه دهکده گیاهان دارویی در گالیکش در بخش پژوهش از جمله بخش‌های فعال در جهاددانشگاهی گلستان هستند.
وی بیان کرد: از دو سال گذشته جهاددانشگاهی در زمینه کشاورزی در شهرستان علی آبادکتول در فعالیت دارد.
جهاددانشگاهی متولی توسعه کشت سیاهدانه در استان است و در سالجاری در شهرستان علی آباد کتول ۷۰ هکتار تحت پوشش سیاهدانه قرار گرفته است.
موسوی خاطرنشان کرد: ظرفیت سنجی برای بکارگیری پتانسیل های جهاد دانشگاهی در شهرستان علی آبادکتول انجام شده و می توانیم برای گسترش همکاری ها در زمینه مختلف آموزشی، پژوهشی و...
در این شهرستان حضور پیدا کنیم.
محسن سوخته سرایی، فرماندار علی آبادکتول نیز این دیدار گفت: شهرستان علی آباد کتول ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های آموزشی، اشتغال، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی دارد.
جهاددانشگاهی می تواند نقش به سزایی در بکارگیری این پتانسیل ها داشته باشد و آماده همکاری کامل هستیم.
وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری دوره های آموزشی، فضاهای آماده داریم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
فرماندار علی آبادکتول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شغل اغلب مردم این شهرستان کشاورزی است، جهاددانشگاهی می تواند برای توسعه در این زمینه نقش مهمی ایفا کند.
انتهای پیام