خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۳ برنامه درسی جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی ایجاد شد

مهر | دین و اندیشه | سه شنبه، 11 آذر 1399 - 14:59
برنامه های درسی کاردانی ناپیوسته حرفه ای «خدمات فروشگاهی»، کاردانی فنی «صنایع نساجی- بافندگی تاری و پودی» و کاردانی فنی «صنایع نساجی- رنگرزی و تکمیل پارچه» بررسی و به تایید رسید.
علمي،درسي،برنامه،تخصصي،دانشگاه،كاربردي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، هفتاد و ششمین جلسه کمیسیون معین شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برگزار شد.
علیرضا ریاحی بختیاری گفت: در این جلسه بررسی نتایج فاز اول فعالیت کمیته علمی- تخصصی بازنگری دوره های حسابداری این دانشگاه، نتایج فاز اول فعالیت کمیته علمی- تخصصی بازنگری دوره های حقوق این دانشگاه و همچنین ۳ برنامه درسی جدید پیشنهادی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: همچنین در این جلسه حوزه های شغلی شناسایی شده در حسابداری و حقوق و نیازهای آموزشی متناسب با آن بررسی و در نهایت با پیشنهادات کمیته های علمی تخصصی بازنگری حسابداری و حقوق دانشگاه جامع علمی کاربردی موافقت به عمل آمد.
در ادامه برنامه های درسی دوره کاردانی ناپیوسته حرفه ای «خدمات فروشگاهی» مورد تایید گروه تخصصی برنامه ریزی درسی مدیریت و خدمات اجتماعی، کاردانی فنی «صنایع نساجی- بافندگی تاری و پودی» و کاردانی فنی «صنایع نساجی- رنگرزی و تکمیل پارچه» و مورد تایید گروه تخصصی برنامه ریزی درسی صنعت بررسی و با انجام اصلاحاتی به تایید رسید.