خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هشتمین طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر

فارس | تصویری | سه شنبه، 11 آذر 1399 - 13:54
هشتمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، صبح سه‌شنبه 11 آذرماه 1399 در ستاد فرماندهی پلیس تهران بزرگ برگزار شد و از مواد مخدر کشف شده رونمایی شد.سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ و سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور نیز از این کشفیات بازدید کردند. در این مرحله از طرح، وجود یک دست لباس عروس آغشته به موادمخدر بیش از پیش جلب توجه می‌کرد. سرهنگ حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در خصوص جزئیات لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه اظهار داشت: بیش از یک کیلوگرم موادمخدر شیشه با استفاده از روش‌های خاص به لباس عروس آغشته شده و قرار بود این لباس از طریق پست از کشور خارج شود و در آنجا نیز با روشهای خاص مواد شیشه آغشته شده را استخراج می کردند.وی درباره کشف توپ‌های ۳۰۰ گرمی حاوی شیشه نیز گفت: این توپ‌ها از کشور افغانستان با روش‌های جدیدی وارد ایران شده و پس از طی مسیری در تهران کشف شده است.<br/>در حاشیه این طرح نیز سومین مرحله از طرح همدلی مومنانه پلیس تهران برگزار شد که در این مرحله بیش از ۲۰۰۰ بسته غذایی شامل ۱۱ قلم خوراکی نظیر برنج و روغن و ... تهیه شده که از امروز در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
پليس،موادمخدر،طرح،آغشته،شيشه،لباس

هشتمین طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر
هشتمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، صبح سه‌شنبه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۹ در ستاد فرماندهی پلیس تهران بزرگ برگزار شد و از مواد مخدر کشف شده رونمایی شد.سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ و سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور نیز از این کشفیات بازدید کردند.
در این مرحله از طرح، وجود یک دست لباس عروس آغشته به موادمخدر بیش از پیش جلب توجه می‌کرد.
سرهنگ حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در خصوص جزئیات لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه اظهار داشت: بیش از یک کیلوگرم موادمخدر شیشه با استفاده از روش‌های خاص به لباس عروس آغشته شده و قرار بود این لباس از طریق پست از کشور خارج شود و در آنجا نیز با روشهای خاص مواد شیشه آغشته شده را استخراج می کردند.وی درباره کشف توپ‌های ۳۰۰ گرمی حاوی شیشه نیز گفت: این توپ‌ها از کشور افغانستان با روش‌های جدیدی وارد ایران شده و پس از طی مسیری در تهران کشف شده است.
در حاشیه این طرح نیز سومین مرحله از طرح همدلی مومنانه پلیس تهران برگزار شد که در این مرحله بیش از ۲۰۰۰ بسته غذایی شامل ۱۱ قلم خوراکی نظیر برنج و روغن و ...
تهیه شده که از امروز در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.