حل نیمی از مسائل پذیرندگان به واسطه دانش مرکز تماس ایران کیش
دانش و تخصص کارکنان مرکز تماس ایران کیش بیش از ۵۰ درصد مسائل مربوط به پذیرندگان را حل می کند.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کارشناسان متخصص این مرکز با طی دورههای مختلف آموزشهای تئوری و عملی و همین طور به روز، به صورت ۲۴ ساعته و بر اساس درخت دانش آماده پاسخگویی به کلیه پرسشهای پذیرندگان هستند.
مرکز تماس ایران کیش پاسخگوی تمامی موارد مربوط به درخواستها و نیازهای مشتری اعم از راهنمایی مشتری برای چگونگی استفاده از وس ها و خدمات ارزش افزوده، تغییرات محل صنف، درخواستهای ویرایش و بروز رسانی اطلاعاتی که منجربه اعزام پشتیبان به محل میشود، پرسش هاو رفع ابهامات متداول پذیرنده و حل مسائل خرابی دستگاههای کارتخوان، مغایرتهای مالی تراکنشها و موارد مربوط به درگاههای پرداخت اینترنتی و اپلیکیشن پات و … است.
این مرکز به صورت میانگین روزانه ۶۵۰۰ تماس ورودی را پاسخ میدهد.
با توجه به نوع فعالیت مرکز تماس این مرکز در ۴ شیفت کاری و به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس مشتریان میباشد.
جهت سنجش میزان رضایت پاسخگویی در انتهای هر مکالمه مشتریان میتوانند میزان رضایتشان را از نحوه پاسخگویی (بین عدد یک کمترین و ۵ بیشترین) اعلام نمایند.
بخشی از نمره ارزیابی عملکرد کارشناسان مرکز تماس با توجه به میزان نمرات و میزان رضایت اعلام شده توسط مشتریان لحاظ میگردد و علاوه بر این مورد مکالمات تمامی کارشناسان به صورت روزانه توسط کارشناسان کنترل کیفیت شنود شده و مورد ارزیابی قرار میگیرد.
با شماره گیری ۱۶۸۸ میتوانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.