خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اهمیت خدمات پس از فروش در خرید ماشین لباسشویی

مهر | بازار | سه شنبه، 11 آذر 1399 - 13:42
یخچال، ماشین لباسشویی و... از لوازم پرمصرف خانگی هستند که برای عمر و کارآمدی بیشتر به خدمات پس از فروش نیاز فراوانی دارند.
لباسشويي،ماشين،فروش،لوازم،خانگي،تعمير،خريد،فعال،تعميرگاه،نشد ...

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خدمات پس از فروش در خرید ماشین لباسشویی و هر کالای مشابه دیگری از لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین ارکان خرید و فروش به شمار می‌رود.
یک فروشنده خوب فروشنده‌ای است که علاوه بر فروش کالا ارتباط خود را با مشتری حفظ کند و این ارتباط را بلند مدت و با رضایت دو طرفه ادامه بدهد.
وقتی به مشتری کمک می‌کنید تا از محصول یا خدمات خود بیش‌ترین سود و بیش‌ترین لذت را ببرند، مسلماً از این کار خوشحال‌تر خواهند شد.
این ارتباط نه تنها برای فروشنده بلکه برای خریدار بسیار مفید است.
راه‌های زیادی برای ارتباط فروشنده با خریدار کالا وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها خدمات پس از فروش در خرید ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی مانند آن است.
خدمات پس از فروش فرآیندی است که پس از فروش محصول تعریف می‌شود.
خدمات پس از فروش در خرید ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی در زمان حال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر محصول بعد از خود محصول به شمار می‌آید؛ به این صورت که بعد از انتخاب یک محصول خوب و با کیفیت خریدار به خدمات پس از فروش آن محصول و طریقه خدمات‌دهی آن شرکت فروشنده توجه می‌کند که این سبب شده شرکت‌ها در خدمات پس از فروش و کیفیت سرویس‌دهی هرکدام از هم پیشی بگیرند.
این در حالی است که برای هر دو طرف این خدمات سودمند است.
به این علت سودمند است که مشتریان کالا ارزش افزوده‌ای را با خدمات پس از فروش به دست می‌آورند، شرکت‌های فروشنده نیز ارزش برند خود را افزایش می‌دهند و با این خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان سبب اعتماد بیشتر و افزایش مشتری‌های خود می‌شوند.
اهمیت خدمات پس از فروش در لوازم خانگی پرمصرف
از جمله کالاها و لوازمی که به خدمات پس از فروش نیاز دارند لوازم پر مصرف خانگی است.
یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، تلویزیون، … از لوازم پرمصرف خانگی هستند که برای عمر بیشتر و کارآمدی افزون به خدمات پس از فروش نیاز فراوانی دارند.
اگر هرکدام از این لوازم خراب شوند یا از کار بیافتد همه فعالیت‌های خانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و خانواده را دچار مشکل می‌کند.
فرض کنید یخچال از کار بیفتد تمام مواد غذایی داخل آن خراب می‌شود و خانواده از لحاظ مواد غذایی دچار مشکلات فراوان می‌شوند.
اگر همین اتفاق برای لوازم شستشو و نظافت اتفاق بیفتد نیز خانواده در نظافت و بهداشت دچار مشکل می‌شود.
نتیجه می‌گیریم خدمات پس از فروش به موقع و کارآمد و متخصص به شدت در عمر محصولات و استفاده کار آمد از آن‌ها موثر است.
اهمیت خدمات پس از فروش در شرایط کنونی
یکی از لوازم خانگی پرمصرف و پرکاربرد ماشین لباسشویی است که در بیش‌تر خانه‌ها هر روز حداقل یکبار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی خیلی پرکاربرد است و اهمیت فراوانی دارد خصوصاً در شرایط اقتصادی کنونی که هزینه خرید لوازم خانگی به صورت عجیبی رو به افزایش است و برای مردم خرید لوازم خانگی بسیار دشوار شده است.
در چنین شرایطی تعمیر لوازم خانگی یا همان خدمات پس از فروش گزینه بهتری نسبت خرید لوازم خانگی است.
برای مثال در شرایط اقتصادی حاضر هزینه سرویس و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی خراب درصورتی که حتی یکی از قطعات آن نیاز به تعویض داشته باشد بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید یک ماشین لباسشویی جدید یا دست دوم است.
یکی از مواردی که در خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مهم هست سرعت تعمیر و بازیابی آن است که برای خانواده بسیار مهم است که این می‌تواند تعمیر ماشین لباسشویی در محلباشد که سبب احساس رضایت خانواده و دارنده کالا می‌شود.
این مهم زمانی اتفاق میفتد که شرکت خدمات‌رسان افراد متخصص و با تجربه در این امور را به کار بگیرد.
چه زمانی ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر دارد؟
مشکلاتی که اگر برای ماشین لباسشویی پیش آمد نیاز به به تعمیر دارد:
تمیز نشستن لباس‌ها، روشن نشدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی، سروصدا کردن محفظه لباس‌ها درماشین لباسشویی، گیرکردن و جلو نرفتن برنامه تنظیم شده در یکی از مراحل، تخلیه نشدن آب دیگ لباسشویی پس از شستشو، باز نشدن در ماشین، لرزش و تکان خوردن لباسشویی، بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، نچرخیدن دیگ لباسشوی، خرابی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی، وارد نشدن آب به محفظه دیگ، نشان داد پیغام و ارور در صفحه نمایش ماشین لباسشویی، گرم نشدن آب ماشین لباسشویی
نحوه انتخاب تعمیرگاه خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی
امروزه شرکت‌های زیادی خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی را انجام می‌دهند ولی شناسایی شرکت‌های با نیروی کارآمد و متخصص و فعال سخت شده است.
یکی از راه‌های شناسایی این شرکت‌ها را می‌توان با میزان رضایتمندی مشتریان آن‌ها شناخت، یکی دیگر از این راه‌ها آشنایی و شناخت کامل این شرکت‌ها با محصولات انواع برندها چه کره‌ای چه حتی اروپایی است که نشان از تخصصی بودن آن‌ها است.
به عنوان مثال فرض کنید شما یک ماشین لباسشویی برند بوش دارید و نیاز به تعمیر دارد.
شرکت مد نظر باید توانایی تعمیر لباسشویی بوش شما را که یک برند مطرح آلمانی است را داشته باشد.
داشتن نمایندگی در تمام نقاط شهر یکی دیگر از راه‌هایی شناسایی تعمیرگاه فعال است.
علاوه بر این پاسخگویی در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه روز نیز نشان دهنده یک تعمیرگاه فعال و کار آمد است.
البته از نشانه‌های یک تعمیرگاه فعال می‌توان داشتن یک سایت پویا را هم نام برد.
در اینجا به شما یک تعمیرگاه فعال و با نیروهای متخصص معرفی می‌کنیم که تمامی شرایط بالا را دارد و می‌تواند به شما در امر تعمیرات لوازم خانگی و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی و حتی تعمیر ماشین لباسشویی در محل کمک فراوانی کند.
تعمیر آل ( tamirall.com) به شما می‌تواند تعمیر لوازم خانگی کمک کند.
این تعمیرگاه فعال و متخصص در تمامی نقاط تهران دارای نمایندگی فعال برای خدمات‌دهی به شما مشتریان عزیز است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.