خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تفاوت میان Tape و HDD

ایسنا | بازار | سه شنبه، 11 آذر 1399 - 13:31
ذخیره سازی اطلاعات با استفاده از Tape Storage ها یکی از روش های رایج و محبوب در دیتا سنترهاست.
اطلاعات،شبكه،موجود،مشكل،شركت،ياقوت،پشتيبان

ذخیره سازی اطلاعات با استفاده از Tape Storage ها یکی از روش های رایج و محبوب در دیتا سنترهاست.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام یاقوت سرخ، از آنجایی که امروزه تمامی سازمان ها از شبکه های کامپیوتری و سرورHPE استفاده می کنند و این شبکه های کامپیوتری به اینترنت متصل هستند همواره اطلاعات در حال استفاده روی این شبکه های کامپیوتری در معرض خطر ویروس ها، باج افزارها و بدافزارها هستند.
فرض کنید اطلاعات مربوط به اتوماسیون ادارات دچار مشکل شوند در این صورت تمامی سوابق مربوط به کارهای شرکت دچار مشکل شده و اطلاعات از دست خواهد رفت.
و یا فرض کنید اطلاعاتی که کارمندان شرکت ها در حال کار با آنها هستند دچار مشکلات شوند این مشکل می تواند باعث از بین رفتن تلاش های انجام شده توسط کارمندان در ماه ها اخیر شوند.
پس بهترین کار در هر زمانی برای جلوگیری از نابودی اطلاعات بکاپ گیری و پشتیبانی گیری مرتب از اطلاعات موجود روی سرورHP در سازمان است تا در صورت هر گونه مشکل در مورد اطلاعات بتوانید با استفاده از فایل های پشتیبان موجود و بکاپ های موجود بتوانیم به اطلاعات از بین رفته دست یابیم.
یکی از محبوب ترین روش های بکاپ گیری استفاده از نوارها و تیپ استوریج ها در سازمان برای بکاپ گیزی و پشتیبان گیری از اطلاعات است.
در این متن سعی داریم به مقایسه میان بکاپ گیری با استفاده از Tape Storage ها با بکاپ گیری با استفاده از HDD و SSD های موجود روی سرور اچ پی بپردازیم.
امیدواریم با مطالعه این متن توانسته باشیم شما را در شناخت بکاپ گیری و پشتیبان گیری از اطلاعات بر مبانی Tape کمک کرده باشیم .
در صورت وجود هر گونه ابهام و کمک به راهنمایی ها بیشتر میتوانید با کارشناسان شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ به شماره ۷۱۱۸۹-۰۲۱ تماس حاصل نمائید و یا به سایت شرکت یاقوت سرخ به آدرس www.Ysorkh.net مراجعه کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی