رضایتمندی خانوادههای شهدا و ایثارگران مهمترین امر در خدمترسانی است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: منزلت و رضایتمندی خانوادههای معزز شهدا و ایثارگران مهمترین نگاه سازمانی ما در امر خدمت رسانی محسوب میشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: منزلت و رضایتمندی خانوادههای معزز شهدا و ایثارگران مهمترین نگاه سازمانی ما در امر خدمت رسانی محسوب میشود.
به گزارش ایسنا هدایت مظلومی سهشنبه ۱۱ آذرماه در پاسخگویی تلفنی به ایثارگران استان مازندران گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، خدمات به خانوادههای معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان طبق روال گذشته به صورت ستادی و شهرستانی انجام میشود.
وی افزود: همکاران ما در بنیاد استان مازندران در ساعات اداری و غیر اداری با خانوادههای عزیز شهدا و ایثارگران ارتباط تلفنی برقرار کرده و پیگیر مشکلات این عزیزان هستند.
از آنجایی که به دلیل ویروس کرونا و محدویتهای اعمال شده از سوی ستاد مقابله با کرونا و به منظور سلامت ایثارگران عزیز، امکان حضور این عزیزان در بنیاد میسر نیست به همین منظور کارکنان بنیاد از طریق تماس تلفنی، مشکلات این قشر معزز را در تمامی سطوح خدماتی رصد و رسیدگی میکنند.
مدیرکل بنیاد استان مازندران در رابطه با حضور حداقلی کارکنان در بنیاد به تناسب وضعیت زرد، نارنجی و قرمز شهرها گفت: در این رابطه برنامهریزی و اقدامات لازم در خصوص تقسیم کار در حوزههای خدمترسانی برای بنیادهای تابعه صورت گرفته است.
کارکنان بنیاد مازندران در تمامی مراحل با جدیت به وظایف خود در قبال ایثارگران عمل میکنند و از هیچ کوششی دریغ نمیورزند.
مظلومی گفت: گفتگوی تلفنی متقابل میان خادم و مخدوم، به طرح مسئله توسط جامعه هدف، راهنمایی و پاسخگویی به موقع توسط همکاران ما در بنیاد منجر خواهد شد.
حفظ کرامت، منزلت و رضایتمندی خانوادههای معزز شهدا و ایثارگران مهمترین نگاه سازمانی ما در امر خدمت رسانی محسوب میشود.
انتهای پیام